رونالدو: هرگز با پرس مشکلي نداشته‌ام

رونالدو: هرگز با پرس مشکلي نداشته‌ام


ستاره پرتغالي رئال مادريد خوشحالي از وضعيت‌اش در سانتياگوبرنابئو را تنها دليل ماندنش در جمع کهکشاني‌ها دانست و تاکيد کرد هرگز با رئيس تيم خود مشکلي نداشته است.


 

کريستيانو رونالدو در گفت‌وگويي با شبکه RTP پرتغال با اشاره به قرارداد جديدي که با رئال مادريد منعقد کرد و تا سال 2018 به اين تيم متعهد شد، اظهار داشت: از بودن در اينجا خوشحالم و اين تنها دليل تمديد قراردادم بود. تمديد قراردادم يک کار عملاً انجام شده بود اما من نسبت به آن خوشبين بودم، انگار که وظيفه‌ام را انجام داده بودم.

به گزارش تسنيم، قرارداد جديد رونالدو که حقوق 17 ميليون يورو در فصل کريستيانو رونالدو را تضمين مي‌کند، او را به پردرآمدترين فوتباليست جهان تبديل کرد، هرچندي وي تاکيد کرد که تنها براي اين افزايش درآمدش قرارداد خود را تمديد نکرده است. رونالدو تصريح کرد: درست است که پول اهميت دارد اما پول دليل اصلي من براي تمديد قراردادم و متعهد شدن به باشگاه براي 5 سال ديگر نبود.

رونالدو سپس به رابطه‌اش با فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد اشاره و خاطرنشان کرد: من هرگز با رئيسم مشکل جدي نداشتم اگرچه ممکن است ما گاهي اوقات در خصوص برخي چيزها اختلاف نظر داشته باشيم اما زندگي همين است.وي افزود: ما در مورد تمديد قراردادم در پايان فصل گذشته صحبت کرده بوديم و مي‌دانستم که دير يا زود به توافق مي‌رسيم و از اين بابت خوشحالم.

ستاره پيشين منچستريونايتد درخصوص اينکه در بدو ورودش به سانتياگو برنابئو در سال 2009 چه حسي داشته است، عنوان کرد: در هيچ باشگاهي وضعيت بي‌عيب و نقص نيست. من به عنوان گرانقيمت‌ترين بازيکن تاريخ به رئال مادريد آمدم و فشاري که رويم وجود داشت بسيار زياد بود. بايد ثابت مي‌کردم رقمي که رئال مادريد براي من پرداخته معقول بوده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 18:27 | نویسنده : Ali akbari |