ابراهيم‌زاده: دروازه‌باني مثل رانندگي است

ابراهيم‌زاده: دروازه‌باني مثل رانندگي است


سرمربي تيم سورينت گفت:ما به دنبال اهدافمان هستيم که فوتبال خوبي را ارائه بدهيم.


 

منصور ابراهيم زاده در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:چند روز خاص را گذرانديم.خاص از اين جهت که من چند بار بازي استقلال را ديدم.بازيکنان ما روز به روز دارند بهتر مي شوند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: در نيمه دو بازي مقابل استقلال تا زمانيکه گل زديم توپ در زمين ما نيامد.دقيقه 53 گل زديم اما اين را مي دانم که نتيجه مهم است و بايد در نتيجه مشخص شود.من آن مسابقه هم گفتم داوري خوب بود و الان هم مي گويم ولي در برنامه 90 مشخص شد که در صحنه گل دوم توپ به سياوش اکبرپور نخورده بود و کرنر نبود.

سرمربي سورينت افزود:براي بازي مقابل گسترش بيشترين کارمان اين بود که به بچه ها آمادگي ذهني بدهيم.گسترش تيم جواني است که بازيکنان دونده اي دارد.بي تفاوت باشيم مشکل درست مي شود.اميدوارم فوتبال خوبي را ارائه بدهيم و نتيجه لازم را کسب کنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا سيستم عدد است يا نه اظهار داشت:ما براي هر مسابقه اي تاکتيک و استراتژي داريم.مي توانيم بگوييم سازمان تيمي مان به اين شکل است اما برنامه اي که براي هر بازي داريم فرق مي کند.هر مربي که دارد يک استراتژي هست براي هر مسابقه چون اگر نداشته باشد تيم بي برنامه مي شود.چيدمان ها ،چيدمان هايي است که مي گويند 4 دفاع مي گذارند اما اينکه هر تيم سيستم دارد درست است.

ابراهيم زاده افزود:تعريف تاکتيک اين است که داشتن برنامه با توجه به قوانين براي رسيدن به موفقيت.اينکه سازمان تيم 2_4_4 است.ما به دنبال اهدافمان هستيم که فوتبال خوبي را ارائه بدهيم.

وي ادامه داد:در اين چند روز از نظر روحي بازي را به بازيکنان منتقل کرديم که چه بازي مقابل استقلال انجام دادند.همه اين مراحل با يک نتيجه گيري روند را تغيير مي دهد.وقتي صحبت از فوتبال و زيبايي هاي فوتبال مي شود مي گويند فوتبال يک شانس است.ما خوب تمرين مي کنيم که به شانس مان برسيم.

سرمربي سورينت درباره اينکه آيا به اهدافش در اين تيم رسيده است يا نه گفت:يک بازيکن جايي شکل گرفته و 10 سال کار کرده است.چطور مي تواني تغيير ايجاد شود؟اين مساله با صبوري انجام مي شود.رامين رضاييان و ميلاد نوري چند سال در صبا بودند.خود بازيکنان راه آهن هم چند سال با مربيان ديگر کار کرده بودند.ما با همديگر به تفکرات همديگر نزديک مي شويم و کارمان را انجام مي دهيم و خيلي زود به هدفمان مي رسيم.

ابراهيم زاده درباره اينکه آيا از عملکرد وحيد طالب لو راضي است يا نه اظهار داشت:دروازه باني مثل رانندگي است.ممکن پس از مدتي کند بشوي ولي يادت نمي رود.طالب لو در بازي با فولاد هم خوب کار کرد.ما بر مبناي بازي،نفراتمان را انتخاب مي کنيم.اميدوارم همه بازيکنان در شرايط خوب باشند تا بتوانيم از آنها استفاده کنيم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 17:13 | نویسنده : Ali akbari |