استقلال - سئول؛ رکورد کدام‌يک باقي مي‌ماند؟


استقلال و اف.ث‌.سئول در حالي حريف هم مي‌شوند که در پيکارهاي خانگي و خارج از خانه ليگ قهرمانان هريک صاحب رکورد هستند.


 

 يک بررسي آماري اجمالي نشان مي‌دهد استقلال که روز گذشته در تايلند 2 بر يک بوريرام يونايتد را در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شکست داد، در پيکارهاي «خارج از خانه» اين مسابقات در فصل جاري هيچگاه «نباخته» است.

به گزارش فارس، تيم امير قلعه‌نويي در مرحله گروهي اين ليگ سه بازي خارج از خانه مقابل الريان قطر (تساوي 3 بر 3)، الهلال عربستان (برد 2 بر يک) و العين امارات (برد يک بر صفر) کسب کردند.

در مرحله يک شانزدهم آبي‌پوشان خارج از خانه 4 بر 2 الشباب امارات را مغلوب کردند و روز گذشته نيز در ورزشگاه خانگي تيم تايلندي 2 بر يک برنده شدند.

*رکورد جالب اف.ث‌.سئول

اگر استقلالي‌ها اکنون به رکورد «نباختن در بازي‌هاي خارج از خانه‌»‌خود در ليگ قهرمانان آسيا مي‌بالند، اف.ث‌.سئول حريف کره‌اي و قدرتمند هفته آينده آنها نيز در بازي‌هاي خانگي‌ امسال خود در همين مسابقات،‌ نيز رکورد جالبي دارد.

اين تيم طبق آمار در بازي‌هاي خانگي‌اش «هرگز» نباخته است.

بر همين اساس سئولي‌ها درمرحله گروهي و در زمين خود 5 بريک جيانگو سيتي چين را شکست دادند،‌2 بر يک از سد ولگاتا ژاپن عبور کردند و مقابل بوريرام يونايتد 2 بر 2 مساوي کردند.

در مرحله يک شانزدهم 3 بر يک بجينگ چين را مقابل چشمان تماشاگران خودي شکست دادند و در يک چهارم نهايي نيز يک بر صفر از سد الاهلي عربستان عبور کردند.

*ابهام نتيجه ديدار دو تيم

با توجه به وجود چنين رکوردهاي در دو تيم ايراني و کره‌اي، هم اکنون اين موضوع مطرح است که برنده بازي هفته آينده به سود کداميک خواهد بود؟‌ آيا استقلالي که خارج از خانه هيچگاه در ليگ قهرمانان امسال نباخته،‌رکوردش را همچنان حفظ خواهد کرد يا آنکه موفقيت از آن سئولي خواهد شد که برابر تماشاگرانش با باخت بيگانه شده است؟!

به اين سئوال مصاف دو تيم به طور قطع پاسخ خواهد داد.

اين پيکار که ديدار رفت دو تيم در مرحله نيمه نهايي خواهد بود، چهارشنبه آينده در ورزشگاه «جام جهاني»‌ سئول انجام خواهد شد.

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 13:32 | نویسنده : Ali akbari |