72 ساعت شور و شوق پس از صعود به برزيل


مجله World Soccer در تازه‌ترين شماره خود صعود تيم ملي ايران به جام جهاني 2014 را مورد بررسي قرار داده است.


 

 

مجله "ورلد ساکر" در شماره جديد خود درباره صعود ايران به جام جهاني 2014 برزيل مطلبي را به قلم عادل فردوسي‌پور منتشر کرده است. در اين گزارش آمده است: "وقتي تان‌هايي، داور چيني در دقيقه‌ 94 بازي با کره جنوبي در اولسان در سوت خود دميد، جشن‌هاي خياباني در سراسر ايران شروع شد. سه روز پس از خوشحالي مردم ايران به دليل انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس جمهور ايران، تيم ملي فوتبال ايران با شکست کره جنوبي در خانه خود صعودش را به جام جهاني قطعي کرد. براي کارلوس کي‌روش، سرمربي ايران صعود با ايران به جام جهاني يک دستاورد بزرگ شخصي است که با غلبه بر چوي کانگ هائه کره‌اي حاصل شد.

سرمربي کره‌اي پيش از آغاز مسابقه جنگ رواني بزرگي را عليه کارلوس کي‌روش به راه انداخت و اعلام کرد کي‌روش جام جهاني 2014 را از تلويزيون خانه خود تماشا خواهد کرد. مسير ايران براي صعود به جام جهاني 2014 برزيل با پيروزي رفت و برگشت برابر مالديو آغاز شد. ايران سپس در بازي دوم خود موفق شد بحرين 10 نفره را با شش گل در هم بکوبد و به صدر جدول گروه راه يابد. ايران در دور نهايي انتخابي جام جهاني 2014 در آسيا با تيم‌هاي ازبکستان، کره جنوبي، لبنان و قطر هم گروه شد.

ايران بازي‌هايش را در اين مرحله با پيروزي دقايق پاياني برابر ازبکستان آغاز کرد. سپس در بازي دوم در خانه برابر قطر با تساوي بدون گل متوقف شد. شکست تحقير آميز برابر لبنان سومين بازي ايران در انتخابي جام جهاني 2014 بود. فشارها بر روي کارلوس کي‌روش پس از اين بازي به بعد آغاز شد. اين فشارها تا قبل از بازي ايران برابر کره جنوبي در تهران ادامه داشت و ايران مثل هميشه وقتي براي به دست آوردن پيروزي تحت فشار قرار دارد، به خواسته خود رسيد و توانست کره جنوبي را در تهران شکست دهد.

ايران با وجود 10 نفره شدن برابر کره جنوبي توانست با گل جواد نکونام پيروزي ارزشمندي را برابر 100 هزار هوادار به دست آورد. اما شکست خانگي برابر ازبکستان در بازي بعد شانس ايران را براي صعود مستقيم ايران به صورت جام جهاني 2014 کاهش داد. همه چيز به سه بازي آخر در ماه جون (خرداد) کشيده شد.

بازي برابر لبنان در خانه و برابر قطر و کره جنوبي در خارج از خانه. اميدها براي موفقيت ايران بسيار کم است. اين نااميدي‌ها با مصدوميت اشکان دژاگه، بازيکن کليدي ايران و غيبت مهدي رحمتي، دروازه‌بان شماره يک ايران به دليل مخالفت با کارلوس کي‌روش، اميدهاي هواداران ايراني را براي صعود به جام جهاني کاهش داده بود. اما ايران با وجود همه‌ي نااميدي‌ها در عين ناباوري موفق شد هر سه بازي خود را با پيروزي پشت سر بگذارد و به صدر جدول گروه برسد.

قهرمان ايران در اين سه بازي "رضا قوچان نژاد" است. مهاجم 25 ساله‌اي که در هلند پرورش يافته و در ايران "گوچي" خوانده مي‌شود. قوچان‌نژاد در هر سه ديدار ايران موفق شد گلزني کند. او در بازي يک بر صفر ايران برابر قطر و کره جنوبي تک گل ارزشمند ايران را به ثمر رساند.

وقتي ايران با شکست استراليا به جام جهاني 1998 صعود کرد، يک گزارشگر اعلام کرد وزن زمين بايد براي يک لحظه به خاطر به هوا پريدن 70 ميليون ايراني براي لحظه‌اي کاهش پيدا کند. 16 سال بعد در 18 جون 2013 تاريخ دوباره تکرار شد.

* آمار حضور بازيکنان ايران در انتخابي جام جهاني

-15 بازي

جلال حسيني (1350 دقيقه‌) ، محمدرضا خلعتبري (844 دقيقه‌)

- 14 بازي

جواد نکونام (1207 دقيقه‌)

- 13 بازي

مهدي رحمتي (1170 دقيقه‌) ، خسرو حيدري (1097 دقيقه‌)

- 12 بازي

آندرانيک تيموريان (971 دقيقه‌)

- 10 بازي

هادي عقيلي (879 دقيقه‌)، مهرداد پولادي (872 دقيقه‌)، کريم انصاري فرد (566 دقيقه‌)

- 9 بازي

حسين ماهيني (515 دقيقه‌).

- 8 بازي

علي کريمي (700 دقيقه‌) ، مجتبي جباري (595 دقيقه‌)، غلام رضايي (381 دقيقه‌)، احسان حاجي صفي (312 دقيقه‌)

- 7 بازي

پژمان منتظري (630 دقيقه‌)

- 6 بازي

محمد قاضي (355 دقيقه‌)، مازيار زارع (204 دقيقه‌)

- 5 بازي

رضا قوچان نژاد (431 دقيقه‌)، مسعود شجاعي (389 دقيقه‌)، پژمان نوري (278 دقيقه‌)

- 4 بازي

اشکان دژاگه (306 دقيقه‌) ، محمد نوري (245 دقيقه‌)

- 3 بازي

رحمان احمدي (270 دقيقه‌)، هاشم بيگ زاده (260 دقيقه‌)، قاسم حدادي فر (250 دقيقه‌) و ميلاد ميداودي (227 دقيقه‌)

- 2 بازي

امير حسين صادقي (180 دقيقه‌)، هادي نوروزي (155 دقيقه‌) ، فرهاد مجيدي (110 دقيقه‌) و جواد کاظميان (74 دقيقه‌)

- يک بازي

محمد ابراهيمي (45 دقيقه‌)، محمد غلامي (21 دقيقه‌)، محمد نصرتي (21 دقيقه‌) ، محسن مسلمان (20 دقيقه‌) ، سعيد دقيقي (13 دقيقه‌)، ميلاد زنيد پور (12 دقيقه‌)، عليرضا عباس فر (11 دقيقه‌) ، اميد ابراهيمي (دو دقيقه‌)

** بهترين گلزنان ايران در دور انتخابي

1- جواد نکونام شش گل

2- کريم انصاري فرد، رضا قوچان نژاد، مجتبي جباري و محمدرضا خلعتبري سه گل

3- هادي عقيلي ، اشکان دژاگه، غلام رضايي و آندرانيک تيموريان دو گل

4- سعيد دقيقي، جلال حسيني، علي کريمي و ميلاد مي داودي يک گل

** سرمربي

کارلوس کي‌روش

پس از آن که همراه آفريقاي جنوبي نتوانست به جام جهاني 2002 صعود کند، توانست همراه پرتغال راهي جام جهاني 2010 شود. جام جهاني 2014 مي‌تواند عرصه مهم دوران مربيگري دستيار سابق سرآلکس فرگوسن باشد؟

** بازيکنان مهم

جواد نکونام:

يک رهبر واقعي با استعداد گلزني مهم. هافبک سابق اوساسونا براي تيمي که به بازي‌هاي مهم در رويدادهاي مهم عادت ندارد، يک نعمت است.

** اشکان دژاگه:

هافبک سابق زير 23 سال آلمان سه بازي آخر تيم ملي ايران را به دليل مصدوميت از دست داد. دژاگه با تکنيک و قدرت بالاي خود پس از شروع رويايي با فولام، يکي از عوامل اصلي رساندن ايران به جام جهاني 2014 برزيل بود.

* رضا قوچان‌نژاد:

قهرماني که کمتر کسي ابتدا انتظار حضور او را داشت. قدرت تمام‌کنندگي عالي او در هر سه بازي آخر ايران جواب بسيار خوبي به مخالفان داخلي‌اش بود.

* سوال‌هاي بي پاسخ:

چه کسي دروازه‌بان ايران خواهد بود؟

پس از خداحافظي غير منتظره سيد مهدي رحمتي که در سال‌هاي اخير هميشه دروازه‌بان شماره يک ايران بوده است، کارلوس کي‌روش اکنون بايد بين رحمان احمدي، دروازه‌بان خوب، اما کم تجربه در عرصه بين‌المللي و دانيل داوري، دروازه‌بان ايراني – آلماني که در اينتراخت براونشوايگ بازي مي‌کند، يکي را انتخاب کند.

* آيا ايران مي‌تواند با تيم‌هاي بزرگ بازي دوستانه برگزار کند؟

تحريم‌ها عليه ايران در سال‌هاي اخير باعث شده که ايران نتواند برابر تيم‌هاي بزرگ بازي کند. شايد تغييرات سياسي اخير در ايران بتواند اين وضعيت را تغيير دهد.

* آيا ايران استعداد کافي براي حضور در جام جهاني را دارد؟

- پس از خداحافظي علي کريمي از تيم ملي ايران و عملکرد بي‌ثبات مسعود شجاعي، نداشتن نوآوري در خط هافبک ايران باعث نگراني در جام جهاني مي‌شود.

* دلايلي براي خوشحال بودن

دفاع مستحکم

جلال حسيني و پژمان منتظري در مرکز خط دفاعي ايران همکاري بسيار خوبي با يکديگر داشتند. ايران در هشت بازي خود در انتخابي جام جهاني تنها دو گل دريافت کرده است.

* نظم تکنيکي

ايران در سه بازي خود در انتخابي جام جهاني عملکرد خوبي داشت و بازيکنان در بهترين فرم خود قرار داشتند.

نقطه ضعف

ايران هيچ وقت نتوانسته از گروه خود به جام جهاني صعود کند. هيچ کس از ايران انتظارات زيادي در جام جهاني 2014 برزيل ندارد و اين مي‌تواند به سود ايران باشد.

* دلايلي براي نگراني

نبود تجربه بين‌المللي

از ترکيب ايران براي بازي با کره جنوبي فقط سه بازيکن خارج از کشور بازي مي‌کنند. آندرانيک تيموريان(قبل از بازگشت به استقلال) و مسعود شجاعي در حال حاضر بدون تيم هستند و ممکن است به ايران برگردند.

* تيم پير

ميانگين سني ايران در بازي آخر برابر کره جنوبي 29.7 بود.

* گل نزدن

در هشت ديدار پاياني ايران در انتخابي جام جهاني، ايران تنها هشت گل را به ثمر رساند که چهار گل آن برابر لبنان بود.




تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 14:7 | نویسنده : Ali akbari |

ترين‌هاي هفته ششم ليگ برتر


استقلال بهترين تيم هفته ششم ليگ برتر شد.


 

هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برتري استقلال مقابل راه‌آهن و رسيدن اين تيم به رده دوم جدول رده‌بندي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر:

نفت تهران يک – پرسپوليس صفر

گل: عليرضا قرباني (90+2)

سپاهان اصفهان 2 – صباي قم يک

گل‌ها: محمد غلامي (10 و 38) براي سپاهان - حميدرضا پاکيزه (87) براي صبا

فجرسپاسي شيراز صفر - تراکتورسازي تبريز صفر

گسترش فولاد تبريز صفر - داماش گيلان 2

گل‌ها: سعيد مهدي‌پور (38 - گل به‌خودي) و مسعود حسن‌زاده (69)

ملوان انزلي يک – ذوب‌آهن اصفهان 2

گل‌ها: مهدي دغاغله (84) براي ملوان - محسن مسلمان (54) و مهدي رجب‌زاده (82) براي ذوب‌آهن

سايپا يک – مس کرمان صفر

گل: ابراهيم شکوري (48)

فولاد خوزستان 3 – استقلال خوزستان 2

گل‌ها: فرزاد حاتمي (28)، بختيار رحماني (33) و سروش رفيعي (83) براي فولاد - ميلاد ميداوودي (3) و مهدي خيري (90) براي استقلال

استقلال 3 – راه‌آهن سورينت يک

گل‌ها: محمد قاضي (12)، جي‌لويد ساموئل (66)، جواد نکونام (86- پنالتي) براي استقلال - بهادر عبدي (52) براي راه‌آهن

**ترين‌هاي هفته ششم ليگ برتر:

در هفته ششم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 19 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته از رقابت‌ها ميانگين 2،37 گل براي هر بازي به ثبت برسد.

در هفته ششم دربي اهواز با 5 گل پرگل‌ترين ديدار و فجر و تراکتور که بدون گل به پايان رسيد به عنوان کم‌گل‌ترين ديدار معرفي شدند.

**بهترين تيم هفته: استقلال

در هفته ششم فولاد با کسب پنجمين برد پياپي و پيروزي در دربي اهواز به صدرنشيني‌اش تداوم بخشيد؛ در تهران نفت در دقيقه آخر بازي پرسپوليس را شکست داد؛ داماش و ذوب‌آهن به دو پيروزي خارج از خانه دست يافتند تا پس از 6 هفته اين دو تيم نخستين بردهاي خود را دشت کنند، با اين حال عنوان بهترين تيم هفته استقلال معرفي مي‌شود که تنها 4 روز پس از برد آسيايي‌اش توانست راه‌آهن را مغلوب کرده و به يک قدمي صدر جدول برسد.

**ناکامان هفته: دايي، ابراهيم‌زاده و خطيبي

رسول خطيبي که قبل از آغاز بازي با داماش از حريفش به عنوان راحت‌ترين حريف فصل ياد کرده بود به همين راحتي در خانه از داماش شکست خورد؛ ابراهيم‌زاده سومين شکست پياپي را به دست آورد و علي دايي هم در دقيقه 92 ديدار با نفت در هفته ششم، دومين شکست فصلش را پذيرا شد تا اين 3 نفر مشترکاً ناکام هفته انتخاب شوند.

**بازيکن هفته: محمد غلامي

مهاجم سپاهان که پس از يک فصل ناکامي و نيمکت نشيني اين روزها در ترکيب تيم اصفهاني مي درخشد، يک بار ديگر در ديدار مقابل صبا قابليت‌هايش را به نمايش گذاشت و يک تنه سپاهان را پس از دو شکست پياپي در مقابل صبا نجات داد تا به عنوان بهترين بازيکن هفته انتخاب شود.

**سرمربي هفته: يحيي گل‌محمدي

در حالي که همگان از ديدار نفت و پرسپوليس به عنوان فرصتي براي انتقام گل‌محمدي از تيم فصل گذشته‌اش نام مي‌بردند، اين مهم به وقوع پيوست و گل‌محمدي که به ظاهر از برد تيمش خيلي هم خوشحال نبود، به عنوان بهترين سرمربي هفته انتخاب شد.

**24 کارت زرد و 3 کارت قرمز

هفته ششم رقابت‌ها با 24 کارت زرد و 3کارت قرمز همراه شد تا هفته ششم يکي از هفته‌هاي جنجالي رقابت‌ها لقب بگيرد.

**تعداد تماشاگران هفته ششم: 44 هزار تماشاگر

در هفته ششم رقابت‌ها حدود 44 هزار تماشاگر از نزديک رقابت‌ها را تماشا کردند تا اين هفته از رقابت‌ها يکي از کم‌تماشاگرترين هفته‌‌هاي ليگ باشد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته ششم:

4 گل: رضا عنايتي(صباي قم) - رضا نوروزي (نفت تهران) - محمد غلامي(سپاهان)

3 گل: فرهاد مجيدي و محمد قاضي (استقلال) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد) - لوسيانو پريرا(فولاد)


 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 14:5 | نویسنده : Ali akbari |

گلزنان لیگ برتر

  • • رضا نوروزي(نفت تهران) • رضا عنايتي(صباي قم) • محمد غلامي(سپاهان)

  • 4گل
  • • فرهاد مجيدي(استقلال) • لوسيانو پريرا(فولاد) • مهرداد بايرامي(گسترش فولاد)

  • 3گل
  • • محمد حيدري(فجر سپاسي) • محمدامين حاج محمدي(نفت تهران) • فرزاد حاتمي(فولاد) • علي کريمي(تراکتورسازي) • مير مهدي قريشي(گسترش فولاد) • ميلاد ميداوودي(استقلال خوزستان) • محمد قاضي(استقلال) • مهدي رجب زاده (ذوب آهن) • مسعود حسن زاده(داماش گيلان) • ايمان مبعلي(استقلال خوزستان) • بختيار رحماني(فولاد)



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 14:54 | نویسنده : Ali akbari |

مجيد جايگزين آل اشپورت شد


باشگاه استقلال در مسابقات آينده خود از البسه توليدي مجيد استفاده خواهد کرد.


 

مجيد ساعدي فر پزشک سابق تيم ملي که صاحب شرکت لوازم ورزشي مجيد است، از مدتها قبل البسه يکسري از تيم هاي ورزشي را تامين کرده و با چهره هايي نظير امير قلعه نويي، خداداد عزيزي و علي کريمي همکاري نزديک داشته است.

به گزارش اوج، حالا که کمپاني آل اشپورت قراردادش با باشگاه استقلال را فسخ کرده، قرار است مجيد وظيفه تامين البسه باشگاه استقلال را به عهده بگيرد.

توافقات ابتدايي بين مديران استقلال و ساعدي فر انجام گرفته و قرار است مجيد براي سه سال البسه قهرمان ليگ برتر را تامين کند.


 



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 14:51 | نویسنده : Ali akbari |

احتمال لغو قرارداد آل اشپورت با سازمان ليگ


مدير بخش خاورميانه شرکت آل اشپورت از احتمال لغو قرارداد با سازمان ليگ خبر داد.


وحيد جعفري درباره علت حذف قرارداد آل اشپورت با استقلال، اظهار کرد: به علت اعتراض بي‌دليل سرمربي و بازيکنان که بر خلاف مفاد قرارداد هم بود، من با درخواست شرکت آلمان که در اين چند روز در جريان همه اتفاقات بود، اين قرارداد را فسخ کردم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: آلماني‌ها به شدت به دنبال گرفتن غرامت و جريمه از استقلال هستند، اما من خودم هم يک استقلالي هستم و اين تيم را دوست دارم و به همين خاطر سعي مي‌کنم جريمه‌اي از اين تيم گرفته نشود و اميدوارم که دوستان بهتري را جايگزين ما کنند.

مدير بخش خاورميانه آل اشپورت در پاسخ به اين سوال که امکان دارد قرارداد شما با ساير باشگاه‌ها هم لغو شود؟ گفت: ما تا به امروز به دنبال هيچ باشگاهي نبوديم که خواهش کنيم و بگوييم بگذاريد که ما اسپانسر شما باشيم. همه باشگاه‌ها خودشان مکاتبه کردند. خود من به هيچ وجه خوشحال نيستم و دوست دارم هميشه به فوتبال کمک کنم، اما وقتي آلماني‌ها متوجه شدند که جو بدي عليه برند آنها ايجاد شده که کاملا خلاف واقعيت است به من گفتند که چه اصراري داري بماني. همه عليه ما موضع خصمانه گرفتند و بدون دليل و بي‌رحمانه تاختند.

وي ادامه داد: آلماني‌ها اين فضا را دوست ندارند و از الان هم هر مدير عاملي که نخواهد با آل اشپورت کار کند، من حاضرم يک طرفه قرارداد را فسخ کنيم، ضمن اين که امروز با تاج جلسه داريم و حتي امکان دارد که قرارداد ما با سازمان ليگ هم فسخ شود.

جعفري در پايان گفت: در کشورهايي که ليگ حرفه‌اي ندارند هم باشگاه‌ها براي خود اسپانسر دارند، اما در ايران اين طور نبود. ما دوست داشتيم کنار تيم ملي و تيم‌هاي پر طرفدار باشيم و بدون هيچ چشم داشتي از آنها حمايت کنيم، اما خودتان ديديد که جو را به چه شکلي پيش بردند و من مجبور شدم موضوع را طور ديگري هدايت کنم. آلماني‌ها هم راضي نبودند که در ايران بيشتر از اين عليه برندشان موضع گرفته شود.

 



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 14:48 | نویسنده : Ali akbari |

خبری جدید .....

در این وبلاگ محصولات ورزشی نیز به فروش می رسد . . .

محصولی باور نکردنی برای آشنایی با زندگی فوتبالیست های محبوب جهان :

((مستند *7 ))

پک مستند هفت شامل هفت مستند با دوبله ی فارسی و زیرنویس از هفت عجوبه فوتبال جهان . . .

با قیمت استثنایی فقط و فقط ((5000 هزار تومان)) (بدون هزینه ی پست)

و اگر دو عدد از این محصول خریداری کنید برای شما یک پک عکس فوتبالیست ها ی ایران و قاره ی اروپا شامل 2 VCD به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد .

ولی اگر 2 عدد هم نخرید برایتان همان پک ولی یک VCD به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

برای شروع عدد 1 را به شماره ی 09335461144 ارسال نماید.

ارسال پستی به تمام نقاط ایران . . .



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:خرید , | 20:12 | نویسنده : Ali akbari |

 

کانیسارس: مشکلی در انتقال کاسیاس به بارسا نمی بینم

کانیسارس: مشکلی در انتقال کاسیاس به بارسا نمی بینم

 

سایت گل- سانتیاگو کانیسارس، دروازه بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا مشکلی در جدایی احتمالی ایکر کاسیاس از تیم مادریدی و انتقال احتمالی اش به تیم بارسلونا نمی بیند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، کانیسارس در گفتگو با برنامه «لا گرادریا»ی شبکه کادناسر در مورد آینده ایکر کاسیاس گفت:« اگر ایکر رئال را ترک کرده و به بارسلونا بپیوندد هم مشکلی نخواهد بود. در بارسلونا و در تمام دنیا، همه از ارزش بالای ایکر مطلعند.»

او که سابقه حفاظت از دروازه والنسیا رانیز کارنامه ورزشی اش می بیند ادامه داد:« آنچه به چشم می آید، حرفه توست و اگر در جایی هستی که در آن نمی توانی بازی کنی، باید به دنبال تیم دیگری باشی. اگر من جای کاسیاس بودم، برنامه ریزی برای آینده ای دور از رئال مادرید را آغاز می کردم. این همه استرس اصلا طبیعی نیست.»

کانیسارس درمورد شرایط دو دروازه بان رئال گفت:« شرایط برای هر دو دروازه بان ( چه کاسیاس و چه دیگو لوپس ) چندان راحت نیست. من هیچ وقت موافق حضور دو دروازه بان بزرگ دریک تیم نیستم.کاسیاس دائما در کانون طوفان است.»

 

 

 
 


تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 19:43 | نویسنده : Ali akbari |

 

غیبت مسی در جلسه تمرینی بارسا و بازی با مالاگا

غیبت مسی در جلسه تمرینی بارسا و بازی با مالاگا

ستاره آرژآنتینی این روزها درجلسات فیزیوتراپی شرکت می کند

سایت گل – عصرروز جمعه جلسه تمرینی بارسلونا در شهرک ورزشی سنت خوان دسپی برگزار شد. اکثر بازیکنان بارسلونا به جز لیونل مسی در تمرین گروهی شرکت داشتند

دراین میان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا که در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا دچار مصدومیت شده بود و درحال حاضر قادر به تمرین با سایر هم تیمی هایش نیست، در جلسه فیزیوتراپی حضور پیدا کرد.

دراین بازی مسی دچار خونریزی درون عضلانی در عضله دوسرران پای چپش شده است

بعد از تساوی 1-1 بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در بازی دور رفت سوپرکاپ اسپانیا، این اولین جلسه تمرینی تیم کاتالان قبل از مصاف این تیم با مالاگا بود. دراین جلسه تمرینی کارلس پویول هم با سایر هم تیمی هایش تمرین نکرد و به تنهایی در یک گوشه تمریناتش را دنبال نمود.

بارسلونایی ها عصر روز شنبه نیز تمرینات خودرا دنبال خواهند کرد تا به آمادگی لازم برای رویارویی با مالاگا دست بیابند. این بازی یکشنبه ساعت23.30 به وقت ایران در ورزشگاه لاروسالدا برگزار می شود و طبق گزارشهای منتشره در روزنامه مارکا، سران باشگاه کاتالان عجله ای در بازگشت مسی به ترکیب تیمشان ندارند و ستاره آرژآنتینی دراین بازی استراحت خواهد کرد.



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب: مسی, | 19:40 | نویسنده : Ali akbari |


 

اوضاع اشکان دژآگه در فولام


مشخص نيست اشکان دژآگه در ترکيب ثابت مقابل آرسنال قرار مي‌گيرد يا نه.


 

هرچند اشکان دژآگه در پيش‌فصل عالي بود، اما مصدوميتي نابهنگام او را از ترکيب فولام دور کرده است.

به گزارش گل ، در اين ميان مربي فولام اعتقاد دارد که تيمش بايد تعادل داشته باشد. مارتين يول گفته است: «برايان روييز مي‌تواند نقش شماره 10 را داشته باشد. در سمت راست هم مي‌تواند بازي کند. اما من اشکان دژآگه و دمين داف را هم در اين سمت دارم. پس براي اين که دو مهاجم داشته باشم بايد چند بازيکن را نااميد کنم. اما من هميشه بهترين تصميم را براي تيم در نظر مي‌گيرم و بايد ببينيم چه مي‌شود. بايد به توازن برسيم و آن را پيدا خواهيم کرد.»

مشکل تنها حضور دمين داف و روييز نيست. عادل تاعرابت، بازيکن مراکشي که زماني زير نظر رئال مادريد و ميلان قرار داشت اکنون با قراردادي قرضي از کويينز پارک رنجرز به فولام آمده. او در بازي با پارما در نيم‌ساعت پاياني اشکان شد. تاعرابت در پست بال سمت راست بازي مي‌کند، هرچند که در بازي با ساندرلند به سمت چپ رفت تا داف در سمت راست حضور داشته باشد. اين يعني افزايش رقابت در فولام. به ويژه در زماني که اشکان مصدوم بود و حتي در ليست ذخيره‌ها هم حضور نداشت.

اما اشکان دژآگه در ديدارهاي پيش‌فصل دقايق بسياري براي فولام بازي کرد. او اکثرا در ترکيب ثابت قرار داشت اما در اواسط نيمه دوم جايش را به بازيکنان ديگري مي‌داد. سايت باشگاه فولام بارها از عملکرد دژآگه ستايش کرد و در گزارش‌هاي خود از ديدارهاي دوستانه فولام همکاري او با ديميتار برباتوف را بارها ستود. در اين ميان تحليل‌هاي مختلفي که از سوي طرفداران فولام در سايت‌هاي هواداري باشگاه، و البته روزنامه‌ها ديده مي‌شود نشان از علاقه آنها به اشکان دارد. در تحليلي در روزنامه مترو نويسنده دژآگه را بازيکني حياتي براي اين فصل فولام دانسته است. و در سايت Cottagers Confidential نيز تحليلي منتشر شده که نويسنده در آن نوشته افت فولام در انتهاي فصل پيش به دليل مصدوميت دژآگه بود و دژآگه به شکلي غافلگيرکننده تبديل به ستاره فولام شد.

با اين حال بايد ديد در بازي با آرسنال چه اتفاقي روي مي‌دهد. آيا يول به يکي از بهترين‌هاي تيمش در پيش‌فصل ميدان مي‌دهد يا اين که از ترکيبي استفاده مي‌کند که در خانه ساندرلند پيروز شد؟



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:دژاگه, | 19:29 | نویسنده : Ali akbari |



ليگ برتر جام خليج فارس

تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 فولاد 5 4 0 1 6 3 3 12
2 استقلال 5 4 0 1 10 6 4 11 (1-)
3 نفت تهران 5 3 1 1 9 6 3 10
4 پرسپوليس 5 3 1 1 4 1 3 10
5 تراکتورسازي 5 2 2 1 6 4 2 8
6 سپاهان 5 2 1 2 6 5 1 7
7 صباي قم 5 2 1 2 5 5 0 7
8 گسترش فولاد 5 1 3 1 7 6 1 6
9 راه‌آهن سورينت 5 1 2 2 4 3 1 5
10 استقلال خوزستان 5 1 2 2 6 7 1- 5
11 سايپا 5 1 3 1 2 4 2- 5 (1-)
12 ملوان 5 1 2 2 2 3 1- 4 (1-)
13 مس 5 0 4 1 1 3 2- 4
14 داماش گيلان 5 0 3 2 4 7 3- 3
15 ذوب آهن 5 0 3 2 2 6 4- 3
16



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 12:43 | نویسنده : Ali akbari |

روني: براي آمادگي کامل بايد بيشتر بازي کنم


مهاجم منچستريونايتد اعلام کرد براي رسيدن به فرم ايده‌‌آل بايد در بازي‌هاي بيشتري به ميدان برود.


وين روني که بيشتر تمرين‌هاي پيش فصل تيمش را از دست داده بود، در ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال انگليس مقابل اسکاتلند که به برتري سه بر دو انگليس انجاميد در ترکيب ثابت قرار داشت ولي در نخستين ديدار منچستريونايتد در فصل جديد مقابل سوانسي روي نيمکت نشست و به عنوان يار جانشين وارد زمين شد.

به گزارش فارس، از زمان حضور وي در زمين، شيوه بازي يونايتدها تغيير کرد و اين بازيکن با دادن دو پاس گل، تاثير زيادي روي پيروزي چهار بر يک تيمش داشت. روني بر اين باور است که تا حدودي توانسته آسيب ديدگي را پشت سر بگذارد ولي هنوز به هوشياري پيشين خود نرسيده است.

«بايد ميزان هوشياري که پيش از آسيب ديدگي داشتم را بازيابي کنم. تمرين‌هاي زيادي در اردوي پيش فصل منچستريونايتد نداشتم زيرا آنها خارج از کشور اردو زده بودند. براي به دست آوردن شادابي گذشته بايد در چندين ديدار ديگر شرکت کنم تا بتوانم به آمادگي بالايي دست يابم.»

مهاجم منچستريونايتد که در طول فصل نقل و انتقال‌‌هاي تابستاني به شدت مورد توجه چلسي قرار داشت از اينکه تابستان را به دليل آسيب ديدگي از دست داده بسيار ناراحت است.

«همواره دوست داريد که تمرين‌هاي پيش فصل را به خوبي سپري کنيد. خيلي مهم است که پيش فصل خوبي داشته باشيد. از اينکه به دليل آسيب ديدگي رباط پا و پس از آن آسيب ديدگي کتف بيشتر تمرين‌هاي پيش فصل را از دست دادم ناراحتم. نااميد کننده است ولي بايد با آن کنار بياييد.»




تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 12:42 | نویسنده : Ali akbari |

مورينيو: صحبت درباره وين روني غيراخلاقي است


سرمربي چلسي پس از پيروزي تيمش در هفته نخست ليگ برتر گفت، دوست ندارد نامي از وين روني در نشست خبري بياورد.


چلسي در نخستين بازي فصل خود در ليگ برتر موفق شد با دو گل هال‌سيتي را شکست دهد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از پيروزي تيمش گفت: پيروزي شيريني را کسب کرديم. بي‌شک مستحق پيروزي در اين ديدار بوديم. نيمه نخست فوق‌العاده‌ خوب بوديم و توانستيم بازي باکيفيتي را ارائه دهيم. از عملکرد تيمم در اين نيمه کاملا راضي هستم. با اين حال در نيمه دوم مثل نيمه نخست نبوديم و اين هم طبيعي بود زيرا تيم ما اردوي پيش فصل طولاني داشت و بازيکنان هنوز خسته بودند. از عملکرد تيمم در اين ديدار کاملا راضي هستم. در اين ديدار کيفيت بالاي بازي خودمان را نشان داديم. فکر مي‌کنم تيمم در طول 90 دقيقه‌ به طور کامل توپ و ميدان را در اختيار داشت.

آقاي خاص درباره حمايت از خود گفت: اين حمايت‌ها را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم. هميشه گفته‌ام هواداران چلسي در قلب من هستند اما از هواداران مي‌خواهم به جاي تشويق من بازيکنان را تشويق کنند. نياز دارم تا هواداران تيمم را حمايت کنند و در طول بازي اسم بازيکنان تيم را صدا بزنند. از بازگشت من به چلسي زمان زيادي مي‌گذرد و به نظرم استقبال هواداران از من کافي است. مي‌دانم که هواداران چلسي مرا دوست دارند. اکنون زمان من است که براي آنها و تيم کار کنم.

ژوزه مورينيو در پاسخ خبرنگاري درباره به خدمت گرفتن وين روني مهاجم ناراضي منچستريونايتد گفت: در حال حاضر هر مهاجمي تيم دارد و متعلق به تيمي است. فکر مي‌کنم نام بردن از بازيکني که متعلق به باشگاه ديگري است غيراخلاقي باشد. اگر بخواهيم پيشنهادي به وين روني بدهيم به طور رسمي اين کار را خواهيم کرد و به هيچ وجه با باشگاه و بازيکنان مورد نظرمان صحبت نخواهيم کرد. تيم ما مثل خيلي‌ از باشگاه‌ها نيست که در فصل نقل‌وانتقالات بخواهيم فشار زيادي روي بازيکن مورد نظر بياوريم تا او را تحت تاثير قرار دهيم. ما مستقيما به باشگاه پيشنهاد خواهيم داد و تا روز پاياني فصل نقل‌وانتقالات تابستاني نيز اين کار را خواهيم کرد.




تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Ali akbari |

پيروزي چلسي و تاتنهام در هفته نخست ليگ برتر


تيم‌هاي چلسي و تاتنهام ليگ برتر فوتبال انگليس را با پيروزي آغاز کردند.


به گزارش ورزش سه ، هفته نخست ليگ برتر انگليس امروز با انجام 2 ديدار پيگيري شد .

تاتنهام با گل سولدادو در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي توانست از سد کريستال پالاس بگذرد .

چلسي هم با دو گل توانست هال سيتي را از پيش رويش بردارد . براي شاگردان مورينيو لمپارد و اسکار گلزني کردند .

در جدول رده بندي انگليس منچستر يونايتد با سه امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفته است .




تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 12:39 | نویسنده : Ali akbari |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد