داماش گيلان - - صباي قم ۲۲/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
راه آهن

فجرسپاسي ۲۲/۶/۹۲  ساعت ۱۸:۴۰
مس کرمان

فولاد خوزستان ۲۲/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
سايپا

نفت تهران ۲۲/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
استقلال خوزستان

سپاهان ۲۲/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
پرسپوليس

گسترش فولاد ۲۲/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
ذوب آهن

استقلال ۲۱/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
تراکتورسازي

ملوان ۲۱/۶/۹۲ ساعت ۱۸:۰۰



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 12:35 | نویسنده : Ali akbari |

هفته ی هشتم

پنجشنبه 14 شهریور :

گسترش فولاد – استقلال خوزستان  (18:00)

فجر سپاسی –  داماش گیلان        (18:40)

صبای قم   تراکتور سازی        (18:45)

نفت تهران –  مس                   (18:45)

سپاهان – راه آهن سورینت          (18:45)

ملوان - سایپا                         (19:00)

فولاد - ذوب آهن                     (19:00)

جمعه 15 شهریور

استقلال 6   0  پرسپولیس                                 18:50



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 13:48 | نویسنده : Ali akbari |

حسيني: شانس برد هر دو تيم برابر است


مدافع ملي‌پوش پرسپوليس اعتقاد دارد شانس اين و استقلال براي برد در دربي برابر است.


 

سيد جلال حسيني در خصوص دربي روز جمعه پايتخت گفت: اين مسابقه نماد فوتبال ايران است و اميدوارم هر دو تيم بازي زيبا و جوانمردانه‌اي را به نمايش بگذارند. هر چقدر حاشيه در دربي کمتر باشد بار فني بيشتر خواهد بود و اميدوارم تماشاگران از ديدن يک بازي زيبا لذت ببرند. همه آنها دوست دارند که دربي گل داشته باشد و من اميدوارم از سوي هر دو تيم بازي زيبايي را ببينيم.

به گزارش تسنيم ، وي در مورد کري خواندن بازيکنان دو تيم در آستانه اين بازي و اظهارات مختلفي که در اين خصوص مطرح مي‌شود عنوان کرد: من بعد از بازي با فولاد گفتم که دوست ندارم براي استقلال کري بخوانم و هميشه سعي مي‌کنم تمرکزم را روي مسائل فني بگذارم. بازيکنان پرسپوليس و استقلال بايد به يکديگر احترام بگذارند و اگر قرار است صحبتي هم در مورد بازي شود، خيلي چيزها بايد رعايت شود. نبايد اين را فراموش کرد که هواداران دو تيم از طريق روزنامه‌ها، سايت‌ها و تلويزيون در جريان حرف‌هاي بازيکنان قرار مي‌گيرند.

حسيني در پاسخ به اين سوال که به نظر تو شانس کدام تيم براي بردن بيشتر است، گفت: قبل از بازي مشخص است که شانس هر دو تيم براي برد برابر است و اين اتفاقات مسابقه است که نتيجه را مشخص مي‌کند. تيمي که کمتر اشتباه کند و حرفه‌اي باشد شانس بيشتري براي برد خواهد داشت. ما بايد تلاش کنيم در زمين مسابقه خيلي کم اشتباه کنيم تا به آنچه که مي‌خواهيم، برسيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني دروازه پرسپوليس در اين بازي بسته بماند خاطرنشان کرد: وقتي تيم گل نمي خورد، همه تلاش مي کنند همانطور که همه در گلزني نقش دارند. اميدوارم خط دفاعي پرسپوليس روز خوبي داشته باشد و گل نخوريم. البته بارها گفته‌ام اين بازي با تمام بازي ها فرق دارد و نمي توان چيزي را پيش بيني کرد.

او در پايان درباره استقلال گفت: استقلال نيازي به تعريف ندارد و نگاهي به نيمکت و بازيکنان اين تيم نشان مي دهد که آنها تيم پرقدرتي هستند و ملي پوشان زيادي دارند. بازي سختي داريم ولي فراموش نکنيد که ما هم پرسپوليس هستيم.

 



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 13:45 | نویسنده : Ali akbari |

پيروزي سخت بارسا در مستايا با هت‌تريک مسي


تيم فوتبال بارسلونا با هت‌تريک ليونل مسي مهاجم آرژانتيني خود والنسيا را شکست داد.


 

 

در ادامه رقابت‌ها از هفته سوم لاليگا اسپانيا چهار ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مستايا ميهمان والنسيا بود.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود بارسلونا به پايان رسيد.

ليونل مسي در دقيقه 11 روي حرکتي بسياز زيبا با عبور توپ از بالاي سر دروازه‌بان حريف، توپ را به تور دروازه والنسيا چسباند و بارسا را يک بر صفر پيش انداخت. در ادامه مسي در دقايق 39 و 41 نيز براي بارسلونا گلزني کرد تا آبي اناري‌ها 3 بر صفر در خانه والنسيا پيش بيافتند و مسي نيز هت‌تريک کند. اما در ادامه و در دقايق پاياني نيمه نخست والنسيا به خود آمد و با دو گل پوستيگا در دقايق 45 و 1+45 نتيجه را 3 بر 2 کردند.

نيمه دوم اين ديدار حساس در حالي بدون گل خاتمه يافت که مسي در چهار صحنه مي‌توانست باز هم براي بارسا گلزني کند و والنسيا نيز موقعيت‌هاي خطرناکي روي دروازه بارسلونا داشت که موفق به باز کردن دروازه والدز نشد تا اين ديدار با همان نتيجه 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه يابد.

در ديدار ديگر اتلتيکو مادريد موفق شد در جدالي خارج از خانه با نتيجه 2 بر يک از سد رئال سوسيداد بگذرد.

داويد ويا در دقيقه 27 و کوک در دقيقه 56 براي مادريدي‌ها گلزني کردند و ژابي پريه‌تو در دقيقه 69 تک گل سوسيداد را به ثمر رساند.

در دو ديدار ديگر نيز نتايج زير به دست آمد:

اسپانيول 0 بتيس 0

سويا 2 مالاگا 2




تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 13:41 | نویسنده : Ali akbari |

کاکا به ميلان بازگشت


ميلان با قراردادي دو ساله کاکا را به اين باشگاه برگرداند.


 

کاکا هافبک برزيلي که از زمان پيوستنش به رئال مادريد نتوانست در اين تيم جايگاه ثابتي به دست آورد در نهايت اين باشگاه را ترک کرد و با قراردادي دو ساله به باشگاه سابقش ميلان پيوست.

به گزارش ايسنا ، سايت باشگاه ميلان با تاييد خبر خريد کاکا اعلام کرد اين بازيکن تا سال 2015 در جمع روسونري‌ها خواهد بود.

کاکا که با 68.5 ميليون يورو از ميلان به رئال مادريد رفته بود و به يکي از بازيکنان گران‌قيمت فوتبال تبديل شده بود با قراردادي آزاد به ميلان پيوست.

کاکا قرار است امروز براي انجام معاينات پزشکي راهي ميلان شود.

اين بازيکن برزيلي در حالي برنابئو را ترک کرد که حضور آنچلوتي در رئال باعث شده بود شانس حضور او در ترکيب بيشتر شود. اين بازيکن در سال 2007 بهترين بازيکن جهان شد.

کاکا در زمان حضورش در رئال مادريد مورد اعتماد مورينيو قرار نگرفت و تنها 85 بار در ترکيب سپيدپوشان قرار گرفت تا بتوان به نوعي او را بدترين خريد سال‌هاي اخير رئال معرفي کرد.


 



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 13:37 | نویسنده : Ali akbari |

خلعتبري سرانجام پرسپوليسي شد


باشگاه عجمان بامداد امروز توافقنامه خود با باشگاه پرسپوليس را امضا کرد تا خلعتبري رسما پرسپوليسي شود.


 

پس از مشکلات فراوان و تلاش‌هاي شبانه‌روزي محمد رويانيان بالاخره 500 هزار دلار به حساب باشگاه عجمان ريخته شد و سپس اماراتي‌ها توافقنامه خود را با باشگاه پرسپوليس رسما امضا کردند.

به گزارش فارس،پرسپوليسي‌ها قرار است 300 هزار دلار ديگر را در آبان يا آذر به عجماني‌ها پرداخت کنند. با اين حساب محمدرضا خلعتبري با توجه به اينکه ساعت 2 دقيقه بامداد امروز اين توافقنامه را امضا کرد، رسما به پرسپوليس پيوست و دقايقي ديگر با حضور در کنار رويانيان قرارداد خود را با پرسپوليس امضا مي‌کند.



تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 13:13 | نویسنده : Ali akbari |
 

استقلال در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان


بايرن‌ مونيخ در رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در صدر قرار دارد و استقلال ايران در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان جاي دارد.


 

 

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان اعلام شد که تيم استقلال با صعود نسبت به ماه قبل در رده هشتاد و پنجم جهان و سوم آسيا قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان از سوي پايگاه footballdatabase اعلام شد که در اين رده بندي بايرن‌ مونيخ هم چنان برترين تيم جهان است. پس از تيم بايرن‌ مونيخ، رئال مادريد و بارسلونا در رده‌هاي دوم تا سوم قرار دارند.

** رده بندي 10 تيم برتر باشگاه‌هاي فوتبال جهان به اين شرح است:

1- بايرن‌ مونيخ (آلمان)

2- رئال مادريد (اسپانيا)

3- بارسلونا (اسپانيا)

4- بوروسيادورتموند (آلمان)

5- چلسي (انگليس)

6- منچستر يونايتد (انگليس)

7- پورتو (پرتغال)

8- يوونتوس (ايتاليا)

9- پاري سن ژرمن (فرانسه)

10- آرسنال (انگليس)

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان بهترين تيم‌هاي آسيا است که در رده هفتاد و دوم قرار دارد. پس از الهلال تيم‌هاي گوانگژوي چين و استقلال ايران در رده‌هاي دوم و سوم آسيا قرار دارند.

** هشت تيم برتر تيم‌هاي آسيايي در رده بندي باشگاه‌هاي جهان به شرح زير است:

1- الهلال عربستان، هفتاد و دوم

2- گوانگژوي چين، هفتاد و سوم

3- استقلال ايران، هشتاد و پنجم

4- اف سي سئول کره جنوبي، يکصد و دوم

5- الاتحاد عربستان، يکصد و بيست و يکم

6- جونبوک کره جنوبي، يکصد و سي و يکم

7- الاهلي عربستان، يکصد و پنجاه دوم

8- سپاهان ايران، يکصد و پنجاه و هشتم

در اين رده بندي پس از استقلال و سپاهان، تراکتورسازي در رده 302 ، فولاد 431 و پرسپوليس در رده 446 قرار دارند.


((مدیریت وبلاگ))

       آرزومند بهترین ها برای شما . . .

 


تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 14:5 | نویسنده : Ali akbari |

 

 
قهرماني بايرن در سوپرجام اروپا

تيم فوتبال بايرن مونيخ در ضربات پنالتي با پيروزي مقابل چلسي قهرمان سوپرجام اروپا شد.


 

تيم‌هاي فوتبال بايرن مونيخ و چلسي فينال سوپرجام اروپا را در ورزشگاه ادن آره‌نا شهر پراگ جمهوري چک و در حضور 21 هزار تماشاگر برگزار کردند که در پايان بايرن مونيخ پس از تساوي دو بر دو در وقت‌هاي معمول مقابل چلسي با پيروزي در ضربات پنالتي با نتيجه پنج بر چهار عنوان قهرماني را بدست آورد.

به گزارش فارس، فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي چلسي اولين گل بازي را در دقيقه 8 به ثمر رساند و شاگردان مورينيو نيمه اول را با اين برتري به پايان رساندند.

در ابتداي نيمه دوم شاگردان گوارديولا براي جبران نتيجه، بازي را هجومي آغاز کردند که فرانک ريبري هافبک فرانسوي مونيخي‌ها در اولين خطر اين تيم با شوتي ديدني از پشت محوطه جريمه در دقيقه 47 قفل دروازه چک را گشود تا نتيجه يک بر يک شود.

بازي تا 5 دقيقه به پايان 90 دقيقه قانوني با نتيجه تساوي ادامه داشت که راميرس هافبک چلسي در صحنه‌اي بر روي ماريو گوتزه خطا کرد و با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد تا آبي‌ها 10 نفره شوند.

در نهايت نتيجه تساوي تا پايان وقت‌هاي قانوني ادامه يافت و بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شد.

در 15 دقيقه اول بازهم چلسي بود که از بايرن پيش افتاد. ادن هازارد در دقيقه 93 شوتي محکم را روانه دروازه نوير کرد و اشتباه دروازه‌بان ملي‌پوش ژرمن‌ها گل دوم را براي چلسي به همراه داشت.

در ادامه باوارايي‌‌ها حملات گسترده‌اي را بر روي دروازه پيتر چک تدارک ديدند اما ثمري براي اين تيم نداشت و بازي در نيمه اول وقت‌هاي اضافه به پايان رسيد.

در نيمه دوم وقت‌هاي اضافه حملات گسترده و دامنه‌دار بايرن باز هم فشار زيادي را به شاگردان مورينيو وارد کرد که عکس العمل‌هاي خيره‌کننده پيتر چک، شاگردان پپ را ناکام گذاشت، اما در دقيقه 121 در شرايطي که تنها 10 ثانيه به پايان بازي مانده بود خاوي مارتينز موفق به گلزني شد تا بازي با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان برسد و ضربات پنالتي در نهايت تيم پيروز ميدان را معرفي کند.

در ضربات پنالتي، مونيخي‌ها تمام ضربات خود را به گل تبديل کردند اما لوکاکو آخرين ضربه پنالتي چلسي را از دست داد تا در نهايت بايرن مونيخ قهرمان سوپرجام شود و گوارديولا هشتمين پيروزي خود مقابل مورينيو را بدست آورد.

اين اولين قهرماني بايرن در سوپرجام اروپا بود و سرانجام پپ طلسم ناکامي باوارايي‌ها را باطل کرد.


 

 



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 13:39 | نویسنده : Ali akbari |

 

خبری جدید .....

در این وبلاگ محصولات ورزشی نیز به فروش می رسد . . .

محصولی باور نکردنی برای آشنایی با زندگی فوتبالیست های محبوب جهان :

((مستند *7 ))

پک مستند هفت شامل هفت مستند با دوبله ی فارسی و زیرنویس از هفت عجوبه فوتبال جهان . . .

با قیمت استثنایی فقط و فقط ((5000 هزار تومان)) (بدون هزینه ی پست)

و اگر دو عدد از این محصول خریداری کنید برای شما یک پک عکس فوتبالیست ها ی ایران و قاره ی اروپا شامل 2 VCD به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد .

ولی اگر 2 عدد هم نخرید برایتان همان پک ولی یک VCD به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

برای شروع عدد 1 را به شماره ی 09335461144 ارسال نماید.

ارسال پستی به تمام نقاط ایران . . .


 



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:خرید ارزان, | 17:34 | نویسنده : Ali akbari |

ابراهيم‌زاده: دروازه‌باني مثل رانندگي است


سرمربي تيم سورينت گفت:ما به دنبال اهدافمان هستيم که فوتبال خوبي را ارائه بدهيم.


 

منصور ابراهيم زاده در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:چند روز خاص را گذرانديم.خاص از اين جهت که من چند بار بازي استقلال را ديدم.بازيکنان ما روز به روز دارند بهتر مي شوند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: در نيمه دو بازي مقابل استقلال تا زمانيکه گل زديم توپ در زمين ما نيامد.دقيقه 53 گل زديم اما اين را مي دانم که نتيجه مهم است و بايد در نتيجه مشخص شود.من آن مسابقه هم گفتم داوري خوب بود و الان هم مي گويم ولي در برنامه 90 مشخص شد که در صحنه گل دوم توپ به سياوش اکبرپور نخورده بود و کرنر نبود.

سرمربي سورينت افزود:براي بازي مقابل گسترش بيشترين کارمان اين بود که به بچه ها آمادگي ذهني بدهيم.گسترش تيم جواني است که بازيکنان دونده اي دارد.بي تفاوت باشيم مشکل درست مي شود.اميدوارم فوتبال خوبي را ارائه بدهيم و نتيجه لازم را کسب کنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا سيستم عدد است يا نه اظهار داشت:ما براي هر مسابقه اي تاکتيک و استراتژي داريم.مي توانيم بگوييم سازمان تيمي مان به اين شکل است اما برنامه اي که براي هر بازي داريم فرق مي کند.هر مربي که دارد يک استراتژي هست براي هر مسابقه چون اگر نداشته باشد تيم بي برنامه مي شود.چيدمان ها ،چيدمان هايي است که مي گويند 4 دفاع مي گذارند اما اينکه هر تيم سيستم دارد درست است.

ابراهيم زاده افزود:تعريف تاکتيک اين است که داشتن برنامه با توجه به قوانين براي رسيدن به موفقيت.اينکه سازمان تيم 2_4_4 است.ما به دنبال اهدافمان هستيم که فوتبال خوبي را ارائه بدهيم.

وي ادامه داد:در اين چند روز از نظر روحي بازي را به بازيکنان منتقل کرديم که چه بازي مقابل استقلال انجام دادند.همه اين مراحل با يک نتيجه گيري روند را تغيير مي دهد.وقتي صحبت از فوتبال و زيبايي هاي فوتبال مي شود مي گويند فوتبال يک شانس است.ما خوب تمرين مي کنيم که به شانس مان برسيم.

سرمربي سورينت درباره اينکه آيا به اهدافش در اين تيم رسيده است يا نه گفت:يک بازيکن جايي شکل گرفته و 10 سال کار کرده است.چطور مي تواني تغيير ايجاد شود؟اين مساله با صبوري انجام مي شود.رامين رضاييان و ميلاد نوري چند سال در صبا بودند.خود بازيکنان راه آهن هم چند سال با مربيان ديگر کار کرده بودند.ما با همديگر به تفکرات همديگر نزديک مي شويم و کارمان را انجام مي دهيم و خيلي زود به هدفمان مي رسيم.

ابراهيم زاده درباره اينکه آيا از عملکرد وحيد طالب لو راضي است يا نه اظهار داشت:دروازه باني مثل رانندگي است.ممکن پس از مدتي کند بشوي ولي يادت نمي رود.طالب لو در بازي با فولاد هم خوب کار کرد.ما بر مبناي بازي،نفراتمان را انتخاب مي کنيم.اميدوارم همه بازيکنان در شرايط خوب باشند تا بتوانيم از آنها استفاده کنيم



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 17:13 | نویسنده : Ali akbari |

سيدبندي ليگ قهرمانان اروپا مشخص شد


سيد بندي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا که امشب قرعه‌کشي مي‌شود، مشخص شد.


 

قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ساعت 17:45 دقيقه به وقت محلي در موناکو برگزار مي‌شود. بايرن‌مونيخ که فصل گذشته قهرمان اين مسابقات شد، مدعي قهرماني است. آنها اين بار با سرمربي جديدشان، پپ گواردويلا وارد رقابت‌ها مي‌شوند. سرمربي اسپانيايي دوبار در سال‌هاي 2009 و 2011 با بارسلونا قهرمان اين مسابقات شده است.

به گزارش فارس، بارسا و رئال مادريد اميدوار هستند که در فصل 2014 بتوانند جام قهرماني را بالاي سر ببرند اما بايد تيم‌هايي مثل منچستريونايتد، چلسي، يوونتوس، پاري‌سن‌ژرمن يا منچسترسيتي را از پيش رو بردارند. تيم‌هايي چون بايرن‌مونيخ و بورسيا دورتموند را نبايد در اين مسابقات فراموش کرد.

فينال اين مسابقات در بنفيکا استاديو دا لوز در ليسبون پرتغال در 24 مي (3 خرداد سال آينده) برگزار خواهد شد.

سيدبندي اين رقابت‌ها به شرح زير است:

سيد اول:

بايرن‌مونيخ (آلمان)، بارسلونا (اسپانيا)، چلسي (انگليس)، رئال مادريد (اسپانيا)، منچستريونايتد (انگليس)، آرسنال (انگليس)، پورتو (پرتغال)، بنفيکا (پرتغال)

سيد دوم:

اتلتيکو مادريد (اسپانيا)، شاختار دونتسک (اوکراين)، آث ميلان (ايتاليا)، شالکه 04 (آلمان)، المپيک مارسي (فرانسه)، زسکا مسکو (روسيه)، پاري سن ژرمن (فرانسه)، يوونتوس (ايتاليا)

سيد سوم:

زنيت سن‌پترزبورگ (روسيه)، منچسترسيتي (انگليس)، آژاکس (هلند)، بورسيا دورتموند (آلمان)، اف سي بازل (سوئيس)، المپياکوس (آلمان)، گالاتاسراي (ترکيه)، باير لورکوزن (آلمان)

سيد چهارم:

اف‌سي کپنهاگ (دانمارک)، ناپولي (ايتاليا)، اندرلخت (بلژيک)، سلتيک (اسکاتلند)، استوا بخارست (روماني)، ويکتوريا پلزن (چک)، رئال سوسيه‌داد (اسپانيا)، آستريا وين (اتريش)


 



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 17:10 | نویسنده : Ali akbari |

مورينيو: روني تا فردا تکليفش را روشن کند


سرمربي تيم فوتبال چلسي به مهاجم منچستريونايتد تا فرداشب مهلت داد تا وضعيت خود را براي انتقال به اين تيم مشخص کند.


 

 

به گزارش بي بي سي ژوزه مورينيو از وين روني خواسته است تا فردا در تکليف نهايي در مورد جدايي از منچستريونايتد را اعلام کند.

مورينيو گفت :« او تا فردا مهلت دارد که بگويد مي خواهد به چلسي بيايد يا در يونايتد خواهد ماند.روني خود اين قصه را آغاز کرده و بايد پايان داستان را بگويد.»

باشگاه منچستريونايتد تا به حال دو بار پيشنهاد چلسي براي خريد روني 27 ساله را رد کرده است و ديويد مويس سرمربي يونايتد حاضر نيست اين بازيکن را بفروشد.

روني از سال 2002 تا کنون 156 گل براي يونايتد به ثمر رسانده است و از اواخر فصل قبل صحبت از جدايي از يونايتد را به ميان آورد.

در صورتي که روني به چلسي منتقل نشود ، امکان دارد مسئولان باشگاه ساموئل اتوئو کامروني را از آنژي روسيه به خدمت بگيرند.




تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 16:27 | نویسنده : Ali akbari |

 

شرايط خريد بليت اينترنتي دربي فراهم شد

 

 


شرايط خريد بليت اينترنتي ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر براي طرفداران دو تيم مهيا شد.


 

 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، بلوک هاي اول تا هفتم طبقه اول ورزشگاه آزادي به اين مورد اختصاص يافته است.

تماشاگراني مي توانند از اين شرايط خريد استفاده کنند که قبلا از طريق سامانه فروش بليت الکترونيکي مسابقات ليگ برتر کارت مخصوص را تهيه کرده و کارت به دست آنها رسيده باشد.

علاقمندان مي توانند با انتخاب تيم مورد علاقه خود در يکي از بلوک هاي 7 گانه مکان استقرار خود را انتخاب کنند.اشاره به اين نکته ضروري است که بعد از انتخاب امکان جابجايي صندلي ها وجود ندارد و تماشاگراني که از اين طريق بليت تهيه کرده اند بايد 2 ساعت زودتر در ورزشگاه حضور داشته باشند.

فروش اينترنتي بليت اين ديدار از ساعت 13 امروز 5 شهريور آغاز شده است. ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس از هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ايران روز جمعه 15 شهريور برگزار مي شود.

راهنماي ورود به ورزشگاه

راهنماي ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگراني که بليت الکترونيکي خود را از طريق اينترنت خريداري کرده اند:

تماشاگران عزيزي که با مراجعه به وب سايت سامانه به آدرس www.footballeticket.ir از طريق اينترنت بليت الکترونيکي تهيه کرده‌اند، بايد جهت تماشاي مسابقه و استقرار خود، مراحل زير را طي کنند:

1- با همراه داشتن کارت و رسيد خريد اينترنتي بليت خود، به در ورودي غربي و شرقي مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودي مذکور نزديک کنيد.

2- در صورتي که بليت مسابقه حاضر را خريداري کرده باشيد، چراغ ورودي سبز شده و پيغام خوش‌آمدگويي ظاهر مي‌شود.

3- رسيد راهنماي محل استقرار را از کارتخوان دريافت کرده و وارد محوطه ورزشگاه شويد.

4-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنماي محل استقرار و تابلوهاي راهنماي نصب شده در ورزشگاه، گيتِ مرتبط با موقعيت استقرار خود را که در رسيد درج شده، پيدا کنند.

5- با ورود به گيت مورد نظر و نزديک کردن کارت خود به قسمت شيشه‌اي تعبيه شده روي آن، گيتِ مرتبط با موقعيت استقرار باز شده و شما مي‌توانيد وارد استاديوم شويد.

6- با استفاده از راهنماي محل استقرار و راهنما‌هاي نصب شده در استاديوم، بلوک، رديف و صندلي خود را پيدا کرده و مستقر شويد.

7- در صورتي که در استاديوم به هر علتي جهت استقرار با مشکل مواجه شديد، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنند.

راهنماي ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگراني که بليت الکترونيکي خود را در ورزشگاه خريداري مي کنند:

تماشاگران عزيزي که جهت تهيه بليت الکترونيکي مسابقه به ورزشگاه مراجعه کرده‌اند، مي‌بايست جهت استقرار خود و تماشاي مسابقه مراحل زير را طي کنند:

1- با توجه به تابلوهاي راهنما به کيوسک فروش بليت مراجعه کنيد.

2-در صورتيکه کارت الکترونيکي به همراه داريد، جهت خريد بليت به باجه محل فروش بليت مراجعه نموده تا بليت مسابقه روي کارت ثبت و رسيد راهنماي محل استقرار تحويل شما شود.

3-در صورتيکه کارت الکترونيکي به همراه نداريد، از باجه محل فروش بليط، کارت و بليت مسابقه را خريداري و رسيد خريد کارت و راهنماي محل استقرار را دريافت نماييد. اين نوع از کارتها قابل عودت به باجه‌هاي فروش بليت است و در اين صورت هزينه پرداختي بابت خريد کارت نيز به شما برگشت داده خواهد شد.

4- پس از تهيه بليت به در ورودي غربي و شرقي مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودي مذکور نزديک کنيد.

5- در صورت تهيه بليت مسابقه حاضر، چراغ ورودي سبز شده و پيغام خوش‌آمدگويي ظاهر مي‏شود و شما مي‏توانيد وارد محوطه ورزشگاه شويد.

6-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنماي محل استقرار و تابلوهاي راهنماي نصب شده در ورزشگاه، گيتِ مرتبط با موقعيت استقرار خود را که در رسيد درج شده، پيدا کنيد.

7- با ورود به گيت مورد نظر و نزديک کردن کارت خود به قسمت شيشه‌اي تعبيه شده روي آن، گيتِ مرتبط با موقعيت استقرار، باز شده و شما مي‌توانيد وارد استاديوم شويد.

8- با استفاده از راهنماي محل استقرار و راهنما‌هاي نصب شده در استاديوم، بلوک، رديف و صندلي خود را پيدا کرده و مستقر شويد.

9- در صورتيکه در استاديوم به هر علتي جهت استقرار با مشکل مواجه شديد، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنيد.




تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 16:20 | نویسنده : Ali akbari |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد