18 تا 30 آبان زمان تقريبي تعطيلات نيم فصل


زمان تقريبي تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر مشخص شد.


 

هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال کشور جمعه 17 آبان به پايان مي‌رسد و بدين ترتيب تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر از روز 18 آبان آغاز خواهد شد. از سوي ديگر کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال از تاريخ 9 تا 19 نوامبر (18 تا 28 آبان) را به عنوان زمان برگزاري اردوي چهارم تيم ملي پيش از بازي با کويت در جام ملت‌هاي آسيا انتخاب کرده است. اين تاريخ زماني است که دبير سازمان ليگ برتر به عنوان زمان پيشنهادي براي تعطيلات نيم‌فصل ليگ درنظر گرفته است و البته تاکيد دارد که تاريخ تعطيلات نيم‌فصل نزديک به 2 هفته و فراتر از روز 28 آبان خواهد بود.

به گزارش تسنيم، علي کاظمي اظهار داشت: ما تمهيدات لازم را براي زمان تعطيلات نيم فصل انجام انديشيده‌ايم و منتظر هستيم تا با هماهنگي کارلوس کي‌روش و نظر تاج رئيس سازمان ليگ، مطابق با برنامه‌هاي سرمربي تيم ملي فوتبال زمان تعطيلات نيم‌فصل ليگ را مشخص کرده و براي تاييد به هيئت رئيسه سازمان ليگ ارسال کنيم.

وي ادامه داد: از يک سو بعد از هفته پانزدهم ليگ برتر اردوي تيم ملي تشکيل مي‌شود و از سوي ديگر روز 18 آبان فينال ليگ قهرمانان آسيا برگزار خواهد شد. ما براي استقلال در روزهاي 3 و 17 آبان در ليگ بازي پيش‌بيني کرده‌ايم که اگر استقلال به فينال ليگ قهرمانان برسد مسابقاتش در اين 2 تاريخ به تعويق مي‌افتد و اگر هم از ليگ قهرمانان کنار برود که طبق برنامه بازي‌هاي ليگ خود را انجام خواهد داد.

دبير سازمان ليگ برتر خاطرنشان کرد: بنابراين با توجه به اين که اردوي تيم ملي از تاريخ 18 تا 28 آبان برگزار مي‌شود ما همين مقطع را به عنوان تعطيلات نيم‌فصل پيش‌بيني کرده‌ايم که البته زمان آن چند روز بيشتر از زمان اردوي تيم ملي و حدودا تا 30 آبان خواهد بود.

کاظمي ادامه داد: موضوع ديگري که بايد آن را با کارلوس کي‌روش درميان بگذاريم، احتمال برگزاري ديدارهاي معوقه استقلال در زمان تعطيلات نيم‌فصل است. در اين زمينه به احتمال زياد هفته آينده جلسه‌اي برگزار خواهد شد و بايد ديد هيئت رئيسه سازمان ليگ و کادرفني تيم ملي به چه ترتيبي در اين زمينه تصميم‌گيري خواهند کرد تا در صورت فراهم شدن شرايط، بازي‌هاي معوقه استقلال را در تعطيلات نيم‌فصل برگزار کنيم.

وي افزود: البته تمامي اين مسائل پيشنهاد است و در نهايت هيئت رئيسه سازمان ليگ تصميم نهايي را در اين باره اتخاذ و اعلام خواهد کرد.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:42 | نویسنده : Ali akbari |

فنايي: دايي عواقب صحبتهايش را نمي داند


کارشناس داوري گفت: بهتر است کميته داوران و فدراسيون فوتبال جواب حرفهاي مديرعامل و سرمربي پرسپوليس را بدهد.


 

محمد فنايي درباره اظهارات محمد رويانيان مبني بر درخواست 60 ميليوني يک داور گفت: به عنوان کارشناس داوري هيچ صحبتي نمي توانم درباره اين موضوع داشته باشم. اگر رويانيان چنين حرفي زده حتما سند و مدرک داشته است. به نظرم بايد کميته داوران يا فدراسيون فوتبال درباره اين قضيه صحبت کنند.

به گزارش اوج ، فنايي درباره حرفهاي علي دايي مبني بر اينکه در برنامه نود کارشناسان تيم رقيب را براي کارشناسي مي آورند، تصريح کرد: دايي عواقب صحبتهايش را نمي داند. البته او از کسي اسم نياورده است. اگر اسم مرا مي آورد حتما پاسخش را مي دادم اما چون اسمي نياورده، بهتر است حرفي درباره اظهارات او نزنم.


 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:41 | نویسنده : Ali akbari |

بازي تدارکاتي تيم ملي فوتبال لغو شد


بازي تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران پيش از بازي با تايلند منتفي شد.


 

با اعلام مهدي محمدنبي، دبيرکل فدراسيون فوتبال بازي تدارکاتي تيم ملي پيش از بازي با تيم تايلند در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا لغو شد اما اين بار ظاهرا مشکلي مالي يک ديدار تدارکاتي را لغو نکرده است.

به گزارش ايسنا ، پس از آن که دو مرتبه اردوي تيم ملي در پرتغال به خاطر مشکلات مالي لغو شد، فدراسيون با نظر کي‌روش در تلاش بود تا پيش از بازي با تايلند، حريف تدارکاتي را از شرق آسيا هماهنگ کند. از اين رو درخواست‌هايي از کشورهاي چين، ويتنام، اندونزي و کره‌شمالي شد که در صورت تمايل براي بازي با ايران به تهران سفر کنند اما طولاني بودن سفر از شرق به غرب آسيا آن هم در شرايطي که اين تيم‌ها در همان مقطع بعضا بازي‌هاي رسمي داشتند، باعث شد هيچ کدام تمايلي براي سفر به ايران نشان ندهند.

البته فدراسيون تمايل چند تيم آفريقايي يا تيم‌هايي از غرب آسيا را روي ميز خود داشت که قطعي شدن آنها به نظر کي‌روش برمي‌گشت. در هر حال سرمربي تيم ملي تصميم گرفته در چنين شرايطي اصلا ديدار تدارکاتي نداشته باشيم و ملي‌پوشان پيش از بازي با تايلند بيشتر ريکاوري کرده و به تمرينات اختصاصي‌شان بپردازند.


 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:40 | نویسنده : Ali akbari |

تيم ملي ايران مقابل سنگال به برتري رسيد


تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني مقابل سنگال پيروز شد.


 

تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني که به ميزباني تاهيتي برگزار مي‌شود، امروز مقابل سنگال قرار گرفت و در پايان با نتيجه 5 بر 3 به برتري رسيد.

اکبري و بلوک‌باشي هر کدام يک گل و احمدزاده 3 گل براي ايران به ثمر رساندند. تيم ملي ايران در اولين مسابقه خود پنجشنبه مغلوب برزيل شده بود.

پيروزي برابر سنگال دومين برد ايران در تاريخ شرکت آنها در جام جهاني محسوب مي‌شود. ملي‌پوشان پيش از اين با سرمربيگري اوکتاويو مقابل اسپانيا پيروز شده بودند.

تيم ملي ايران در سومين رقابت خود ساعت 8 صبح دوشنبه مقابل اوکراين قرار مي‌گيرد.


 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:35 | نویسنده : Ali akbari |

ليگ برتر جام خليج فارس  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 فولاد 10 7 1 2 17 11 6 22  
2 سپاهان 10 5 3 2 13 7 6 18  
3 نفت تهران 10 5 3 2 13 9 4 18  
4 پرسپوليس 10 5 2 3 8 5 3 17  
5 تراکتورسازي 10 4 4 2 12 8 4 16  
6 استقلال 9 5 1 3 13 11 2 15 (1-)
7 داماش گيلان 10 3 5 2 12 11 1 14  
8 گسترش فولاد 10 3 4 3 12 11 1 13  
9 صباي قم 10 4 1 5 13 13 0 13  
10 سايپا 10 3 4 3 7 9 2- 13  
11 ذوب آهن 10 3 3 4 9 12 3- 12  
12 استقلال خوزستان 10 2 3 5 12 15 3- 9  
13 ملوان 10 2 4 4 8 11 3- 9 (1-)
14 فجر سپاسي 10 2 3 5 8 15 7- 9  
15 راه‌آهن سورينت 10 1 4 5 7 10 3- 7  
16 مس 9 0 5 4 4 10 6- 5



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 22:24 | نویسنده : Ali akbari |

هفته ی دهم جام خلیج فارس

پنجشنبه 28 شهریور:

گسترش فولاد 2 - 0 ذوب آهن

جمعه 29 شهریور:

داماش گیلان 1 - 0 تراکتورسازی

نفت تهران  0 - 0 ملوان

فجر سپاسی 2 - 1 استقلال خوزستان

صبای قم 2 - 1 راه آهن سورینت

فولاد 4 - 1 سایپا

سپاهان 2 - 0 پرسپولیس 



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 22:15 | نویسنده : Ali akbari |

استقلال - سئول؛ رکورد کدام‌يک باقي مي‌ماند؟


استقلال و اف.ث‌.سئول در حالي حريف هم مي‌شوند که در پيکارهاي خانگي و خارج از خانه ليگ قهرمانان هريک صاحب رکورد هستند.


 

 يک بررسي آماري اجمالي نشان مي‌دهد استقلال که روز گذشته در تايلند 2 بر يک بوريرام يونايتد را در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شکست داد، در پيکارهاي «خارج از خانه» اين مسابقات در فصل جاري هيچگاه «نباخته» است.

به گزارش فارس، تيم امير قلعه‌نويي در مرحله گروهي اين ليگ سه بازي خارج از خانه مقابل الريان قطر (تساوي 3 بر 3)، الهلال عربستان (برد 2 بر يک) و العين امارات (برد يک بر صفر) کسب کردند.

در مرحله يک شانزدهم آبي‌پوشان خارج از خانه 4 بر 2 الشباب امارات را مغلوب کردند و روز گذشته نيز در ورزشگاه خانگي تيم تايلندي 2 بر يک برنده شدند.

*رکورد جالب اف.ث‌.سئول

اگر استقلالي‌ها اکنون به رکورد «نباختن در بازي‌هاي خارج از خانه‌»‌خود در ليگ قهرمانان آسيا مي‌بالند، اف.ث‌.سئول حريف کره‌اي و قدرتمند هفته آينده آنها نيز در بازي‌هاي خانگي‌ امسال خود در همين مسابقات،‌ نيز رکورد جالبي دارد.

اين تيم طبق آمار در بازي‌هاي خانگي‌اش «هرگز» نباخته است.

بر همين اساس سئولي‌ها درمرحله گروهي و در زمين خود 5 بريک جيانگو سيتي چين را شکست دادند،‌2 بر يک از سد ولگاتا ژاپن عبور کردند و مقابل بوريرام يونايتد 2 بر 2 مساوي کردند.

در مرحله يک شانزدهم 3 بر يک بجينگ چين را مقابل چشمان تماشاگران خودي شکست دادند و در يک چهارم نهايي نيز يک بر صفر از سد الاهلي عربستان عبور کردند.

*ابهام نتيجه ديدار دو تيم

با توجه به وجود چنين رکوردهاي در دو تيم ايراني و کره‌اي، هم اکنون اين موضوع مطرح است که برنده بازي هفته آينده به سود کداميک خواهد بود؟‌ آيا استقلالي که خارج از خانه هيچگاه در ليگ قهرمانان امسال نباخته،‌رکوردش را همچنان حفظ خواهد کرد يا آنکه موفقيت از آن سئولي خواهد شد که برابر تماشاگرانش با باخت بيگانه شده است؟!

به اين سئوال مصاف دو تيم به طور قطع پاسخ خواهد داد.

اين پيکار که ديدار رفت دو تيم در مرحله نيمه نهايي خواهد بود، چهارشنبه آينده در ورزشگاه «جام جهاني»‌ سئول انجام خواهد شد.

 


 



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 13:32 | نویسنده : Ali akbari |

بيگ‌زاده: گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم


تايلندي‌ها برخلاف اخلاقيات آرامي که دارند در بازي ديشب چه قبل از بازي و چه در بازي دست به هر حاشيه‌اي زدند تا بتوانند استقلال را شکست دهند اما استقلال نشان داد که يک تيم بين‌المللي و بزرگ است. هاشم بيگ‌زاده که مثل هميشه يکي از مهره‌هاي تاثيرگذار در استقلال بود با بازي خوبش نقش مهمي در اين پيروزي داشت.


 

هاشم بيگ‌زاده که غرق در شادي بود به خبرنگار سايت گل گفت:« واقعا احساس غرور مي‌کنم و از اين پيروزي که براي ايران به ارمغان آورديم خيلي خوشحالم، خدا را شکر مي‌کنم که نقش کوچکي در اين پيروزي داشتم.»

به گزارش سايت گل ، بيگ‌زاده که از حواشي به وجود آمده توسط تايلندي‌ها ناراحت بود گفت:«آنها براي بردن ما دست به هر کاري زدند، ديشب در پايين هتل ما با برگزاري يک استخر پارتي سعي بر به هم آرامش و خواب ما داشتند. آنها مدام به پايکوبي و شادي در استخر مي‌پرداختند و نمي‌گذاشتند ما بخوابيم. در بازي هم تماشاگرانشان با توليد صداهاي عجيب و غريب از خودشان سعي داشتند تمرکز ما را به هم بزنند. بايد به شما بگويم که حواشي ايران – کره باز هم برايم يادآور شد و باز هم مثل بازي ا يران و کره که توانستيم کره‌اي‌ها را شکست بدهم و به جام جهاني صعود کنيم تايلندي‌ها را شکست داديم تا به مرحله بعد اين‌بار با نام استقلال ايران در جام باشگاه‌هاي اسيا برسيم. بايد بگويم که ما اين بازي را با غيرت ايراني برديم و اين پيروزي را به مردم ايران و هواداران استقلال در سرتا سر جهان تقديم مي‌کنيم.»

هاشم بيگ‌زاده در مورد اينکه تيم تايلندي دستيار مورينيو را داشت گفت:«گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم و ديديد که توانستيم آنها را در نيمه مربيان شکست دهيم و توانستيم آنها را در خانه خودشان شکست دهيم.»

بيگ‌زاده در پايان گفت:« ما با شکست آنها از همين جا احتمالا به کره خواهيم رفت تا براي بازي هفته بعد آماده شويم ما عزم خود را جزم کرده‌ايم که قهرمان آسيا شويم و اميدوارم با دعاي خير مردم و انرژي مثبت آنها اين اتفاق براي ما بيفتد. بايد بگويم که ما بازيکنان با تمام وجود تلاش مي‌کنيم و قبل از بازي هم به شما گفته بودم که تا آخرين ذره نفسمان در زمين مي‌دويم که ديديد اين کار را کرديم از اينجا به بعد هم تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از نام ايران دفاع کنيم.»


 



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 13:27 | نویسنده : Ali akbari |

بيگ‌زاده: گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم


تايلندي‌ها برخلاف اخلاقيات آرامي که دارند در بازي ديشب چه قبل از بازي و چه در بازي دست به هر حاشيه‌اي زدند تا بتوانند استقلال را شکست دهند اما استقلال نشان داد که يک تيم بين‌المللي و بزرگ است. هاشم بيگ‌زاده که مثل هميشه يکي از مهره‌هاي تاثيرگذار در استقلال بود با بازي خوبش نقش مهمي در اين پيروزي داشت.


 

هاشم بيگ‌زاده که غرق در شادي بود به خبرنگار سايت گل گفت:« واقعا احساس غرور مي‌کنم و از اين پيروزي که براي ايران به ارمغان آورديم خيلي خوشحالم، خدا را شکر مي‌کنم که نقش کوچکي در اين پيروزي داشتم.»

به گزارش سايت گل ، بيگ‌زاده که از حواشي به وجود آمده توسط تايلندي‌ها ناراحت بود گفت:«آنها براي بردن ما دست به هر کاري زدند، ديشب در پايين هتل ما با برگزاري يک استخر پارتي سعي بر به هم آرامش و خواب ما داشتند. آنها مدام به پايکوبي و شادي در استخر مي‌پرداختند و نمي‌گذاشتند ما بخوابيم. در بازي هم تماشاگرانشان با توليد صداهاي عجيب و غريب از خودشان سعي داشتند تمرکز ما را به هم بزنند. بايد به شما بگويم که حواشي ايران – کره باز هم برايم يادآور شد و باز هم مثل بازي ا يران و کره که توانستيم کره‌اي‌ها را شکست بدهم و به جام جهاني صعود کنيم تايلندي‌ها را شکست داديم تا به مرحله بعد اين‌بار با نام استقلال ايران در جام باشگاه‌هاي اسيا برسيم. بايد بگويم که ما اين بازي را با غيرت ايراني برديم و اين پيروزي را به مردم ايران و هواداران استقلال در سرتا سر جهان تقديم مي‌کنيم.»

هاشم بيگ‌زاده در مورد اينکه تيم تايلندي دستيار مورينيو را داشت گفت:«گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم و ديديد که توانستيم آنها را در نيمه مربيان شکست دهيم و توانستيم آنها را در خانه خودشان شکست دهيم.»

بيگ‌زاده در پايان گفت:« ما با شکست آنها از همين جا احتمالا به کره خواهيم رفت تا براي بازي هفته بعد آماده شويم ما عزم خود را جزم کرده‌ايم که قهرمان آسيا شويم و اميدوارم با دعاي خير مردم و انرژي مثبت آنها اين اتفاق براي ما بيفتد. بايد بگويم که ما بازيکنان با تمام وجود تلاش مي‌کنيم و قبل از بازي هم به شما گفته بودم که تا آخرين ذره نفسمان در زمين مي‌دويم که ديديد اين کار را کرديم از اينجا به بعد هم تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از نام ايران دفاع کنيم.»


 



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1392برچسب:, | 13:27 | نویسنده : Ali akbari |

کارشکني تايلندي ها در شب بازي


تايلندي ها در شب بازي با استقلال اقدام به ايجاد سروصدا در اطراف هتل حريف ايراني خود کرده اند.


 

در حالي که امشب بازيکنان استقلال بايد در آرامش به سر ببرند تا فردا اين تيم مقابل بوريرام با قدرت حاضر شود اتفاقاتي در هتل اين تيم در حال رخ دادن است که کارشکني از سوي تايلندي ها به شمار مي رود.

به گزارش فارس، در حالي که ايجاد سر و صدا در هتل محل اقامت يک تيم نوعي تخلف و کارشکني محسوب مي شود تايلندي ها براي گرفتن آرامش استقلالي ها دست به اين تخلف زده اند و در اطراف هتل آبي پوشان با مراسم هايي که سر و صداي زيادي دارد خواب را از چشمان شاگردان قلعه نويي گرفته اند.همچنين بازيکنان نيز در راهروهاي هتل سرگردان شدند و از اين سروصداها تعجب کرده اند.

البته ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا هم در جريان اين مسئله هست و قصد دارد اين کارشکني را به اطلاع مسئولان AFC بگذارد.

معمولا چنين اتفاقاتي از سوي تيم هاي عربي رخ مي داد اما اين بار تايلندي ها هم اين کار را انجام دادند



تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 12:53 | نویسنده : Ali akbari |

عصبانيت ناظر AFC از رفتار مسئولان بوريرام


ناظر AFC به خاظر تحرکات باشگاه بوريرام شب قبل از ديدار با استقلال به شدت عصباني شد.


 

در حالي که استقلالي ها در فاصله چند ساعت تا بازي با بوريرام قرار دارند با کارشکني مسئولان هتل محل اقات اين تيم رو به رو شدند.

پس از اين اتفاق مسئولان تيم استقلال بلافاصله به ناظر بوتاني AFC اطلاع رساني کرده و او خودش را به هتل محل اقامت استقلالي ها رساند.

وي در ابتدا سراغ مدير هتل را گرفت که با پاسخ منفي رزوشن مواجه شد. سپس از آنها خواست تا معاون مدير هتل را به وي معرفي کنند که مسئولان هتل اعلام کردند وي در بيمارستان بستري است!

همين موضوع باعث شد تا پليس به محوطه هتل بيايد و نظم را با درخواست استقلالي ها درخواست کند.

در حالي که ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا قصد داشت از اتفاقات پيرامون ميهماني که مشخص بود يک نوع دسيسه از پيش طراحي شده است عکس بگيرد، با ممانعت مسئولان هتل و نگهبانان رو به روشد که اين مسئله اعتراض وي را در پي داشت.

به گزارش فارس، ناظر AFC که از اين اتفاق بسيار عصباني بود اعلام کرد اين اتفاقات را بلافاصله به کنفدراسيون فوتبال آسيا گزارش خواهد کرد.

اين در حالي است که فيلمبردار باشگاه استقلال با هوشياري از اين اتفاقات فيلم گرفته و قرار است بلافاصله اين فيلم و حواشي پيرامون شب بازي به AFC ارسال شود.

بازيکنان تيم استقلال در حالي به اتاق هاي خود برگشته و مشغول استراحت شدند که ساعت به وقت محلي نزديک به 2 بامداد بود و اين مسئله ناراحتي سرمربي تيم استقلال را در پي داشت.



تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 12:51 | نویسنده : Ali akbari |

شکايت استقلال به کنفدراسيون فوتبال آسيا


باشگاه استقلال بابت اتفاقات ديشب به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت مي کند.


 

ديشب يکسري از هواداران تايلندي که حالت مناسبي نداشتند، با سر و صداي زيادي که ايجاد کردند، آرامش نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا را بر هم زدند.

به گزارش اوج، ناظر بازي بعد از تماسي که با رئيس کميته مسابقات کنفدراسيون فوتبال آسيا داشته، به استقلالي ها پيغام داده که جدا از گزارشي که او درباره اتفاقات به AFC ارائه مي دهد، استقلال هم مي تواند بابت اين اتفاقات به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کند.

متن شکايت استقلال تنظيم شده و قرار است ظرف چند ساعت آينده به کنفدراسيون فوتبال آسيا فرستاده شود.


 

 


تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 12:48 | نویسنده : Ali akbari |

رونالدو: کاسياس خوش شانس نيست


" اين بهترين آغاز براي رئال مادريد بود. ايکر خوش شانس نيست." اين واکنش رونالدو پس از پيروزي شش بر يک برابر گالاتاسراي و آسيب ديدگي‌ کاسياس بود.


 

کريستيانو رونالدو در ديدار نخست رئال مادريد در فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا نمايش بسيار خوبي داشت و به تنهايي سه گل به ثمر رساند.

رونالدو که چند روز پيش قراردادش را با کهکشاني‌ها تمديد کرد، از پيروزي پر گل تيمش و نمايش درخشان خود بسيار خوشحال است.

او گفت: نمي‌توانستيم شروعي بهتر از اين داشته باشيم. بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم و شش گل در خانه حريف به ثمر رسانديم. اين پيروزي پر گل به ما اعتماد به نفس مي‌دهد و باعث مي‌شود تا احساس راحتي کنيم.

رونالدو افزود: بعد از گل اولي که ايسکو به ثمر رساند بر بازي مسلط شديم. 20 دقيقه‌ اول براي ما سخت بود، اما رفته‌رفته تيم بهتر شد و بر بازي کاملا مسلط شديم. اين بهترين آغاز براي رئال مادريد بود. زدن شش گل اتفاق بسيار خوبي براي ماست. نبايد فراموش کنيم که برابر تيم خوبي همچون گالاتاسراي شش گل را به ثمر رسانديم.

ايکر کاسياس که پس از مدت‌ها در چارچوب دروازه‌ رئال به بازي گرفته شد، در دقيقه‌ 14 مصدوم شد و جاي خود را به لوپز داد. رونالدو درباره مصدوميت ايکر کاسياس، گفت: ايکر خوش شانس نيست. مصدوميت او اتفاق بدي در اين ديدار بود، اما اطمينان دارم که او به زودي بر مي‌گردد.


 



تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 12:47 | نویسنده : Ali akbari |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد