27 بازيکن پرسپوليس براي ديدار مقابل ‌آث‌ميلان


27 بازيکن پرسپوليس براي ديدار مقابل ستارگان آث‌ميلان مشخص شدند.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، اسامي 27 بازيکن براي حضور در اردو و ديدار مقابل ستارگان ميلان از سوي کادر فني سرخپوشان به شرح زير اعلام شد:

وحيد قليچ، بهروز سلطاني، سعيد عزيزيان، نيما نکيسا، محمد پنجعلي، مرتضي فنوني‌زاده، رضا شاهرودي، پژمان جمشيدي، حميد درخشان، حميد استيلي، مهدي تارتار، فرشاد پيوس، ناصر محمدخاني، محسن عاشوري، يونس باهنر، مرتضي کرماني مقدم، بهنام ابوالقاسم‌پور، کريم باقري، مهرداد ميناوند، عليرضا امامي‌فر، پايان رأفت، علي انصاريان، مجتبي محرمي، رضا جباري، ادموند بزيک، حسن شيرمحمدي و مهدي مهدوي‌کيا.

علي پروين، حميد جاسميان، محمود خوردبين، کاظم سيد عليخاني (کادر فني)، دکتر فريد زرينه و دکتر علي قرباني (کادر پزشکي)، رضا رياضتي (مدير رسانه‌اي) و الياس مژده‌جو (تدارکات).

گفتني است؛ علاوه بر ليست اعلام شده، ديگر پيشکسوتان نيز در اردوي امشب سرخپوشان حضور خواهند يافت.


تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, | 15:56 | نویسنده : Ali akbari |

 

پيروزي پرگل رئال مادريد در خانه آلمريا


تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خارج از خانه به پيروزي پرگل دست يافت.


 

 در يک ديدار از هفته چهاردهم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال آلمريا ميزبان رئال مادريد تيم سوم جدول رده بندي بود که اين مسابقه با نتيجه پرگل 5 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

رونالدو همچون هفته‌هاي اخير که براي تيمش گلزني مي‌کند، در اين ديدار نيز گلزني کرد و در دقيقه 3 گل نخست تيمش را به ثمر رساند.

بنزما 61، گرت بيل 72، ايسکو 74 و موراتا 80 ديگر گل‌هاي رئال در اين ديدار را به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، رئال مادريد با اين برد 34 امتيازي شد و موقتا به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 16:4 | نویسنده : Ali akbari |

 

اعلام ترکيب استقلال براي ديدار با ملوان


ترکيب تيم فوتبال استقلال براي ديدار مقابل ملوان بندرانزلي مشخص شد.


 

تيم استقلال در ديدار مقابل ملوان بندرانزلي با ترکيب سيدمهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، پژمان نوري، عليرضا نيکبخت‌واحدي، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، محمد قاضي، آرش برهاني و محمدمهدي نظري به ميدان مي‌رود.

ديدار معوقه استقلال - ملوان بندرانزلي از ساعت 16:20 امروز (يکشنبه) در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 16:2 | نویسنده : Ali akbari |

 

يروزي پرتغال و شکست فرانسه در پلي‌آف


با پيروزي پرتغال و شکست فرانسه دور رفت مرحله پلي‌اف رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل به پايان رسيد.


 

دور رفت مرحله پلي‌اف رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل با برگزاري 4 ديدار در قاره اروپا به پايان رسيد.

پرتغال و سوئد حساس‌ترين ديدار اين مرحله را برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري يک بر صفر پرتغال به پايان رسيد.

هر چند پرتغال بازي را بهتر شروع کرد اما هر دو تيم در نيمه نخست به يک اندازه موقعيت داشتند که نتوانستند به گل برسند.ضربه ايستگاهي کالستروم سوئذي خطرناک ترين موقعيت نيمه نخست بود که سوئدي‌ها از دست دادند.

هلدرپوستيگا و کريستيانو رونالدو نيز چند بار در نيمه نخست مي توانستند پرتغال را جلو بيندازند که موفق نبودند. پرتغالي‌ها در نيمه دوم روي دروازه حريف خيمه زدند اما هيچ کدام از فرصت‌هاي اين تيم به اندازه کافي زهردار نبود که دروازه سوئد را باز کند اما در دقيقه 81 کريستيانو رونالدو با ضربه سر موفق شد در اين ديدار هم گلزني کند و تيمش را به يک پيروزي با ارزش برساند.

ايسلند و کرواسي در ديگر ديدار به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد. به اين ترتيب کرواسي شانس اين را دارد که با يک پيروزي در بازي برگشت در خانه، جواز صعود به جام جهاني 2014 را بدست آورد.

يونان در ديگر ديدار موفق شد در خانه با نتيجه 3 بر يک روماني را شکست دهد و در آستانه صعود به جام جهاني قرار گيرد. کنستانتينوس ميتروگلو (2 بار) و ديميتريس سالپيلگيديس براي يونان و بوبان استانکو تک گل روماني را به ثمر رساند.

اوکراين نيز در خانه به ديدار فرانسه رفت که اين ديدار در پايان با برتري 2 بر صفر اوکراين پايان رسيد تا فرانسه قهرمان جام 1998 در آستانه حذف از جام جهاني قرار گيرد. در اين ديدار ابتدا رومن زوزوليا موفق شد اوکراين را جلو بيندازد اما اين پايان کار نبود و آندره يارمولنکو موفق شد گل دوم را نيز از روي نقطه پنالتي به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري 2 بر صفر اوکراين به پايان برسد.

تابلو نتايج:

ايسلند صفر – کرواسي صفر

پرتغال يک - سوئد صفر

يونان 3 – روماني يک

اوکراين 2- فرانسه صفر

بازي‌هاي برگشت اين مرحله سه‌شنبه هفته آينده برگزار مي‌شود و تکليف چهار تيم باقي مانده از اروپا براي صعود به جام جهاني مشخص خواهد شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 15:33 | نویسنده : Ali akbari |

 

اران دروگبا هم به جام جهاني صعود کردند


تيم ملي فوتبال ساحل عاج به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.


 

در دور برگشت از مرحله سوم و پلي‌آف جام جهاني 2014 برزيل در قاره آفريقا تيم فوتبال سنگال در خانه با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما با توجه به ديدار رفت دو تيم که با نتيجه 3 بر يک به سود ساحل عاج خاتمه يافته بود، ياران دروگبا در مجموع موفق به شکست 4 بر 2 حريف خود شدند و جواز حضور در مرحله نهايي جام جهاني برزيل را کسب کردند.

ساحل عاج پس از نيجريه دومين تيم آفريقايي است که به جام جهاني برزيل راه مي‌يابد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 15:32 | نویسنده : Ali akbari |

 

نيجريه با غلبه بر اتيوپي مسافر برزيل شد


تيم ملي فوتبال نيجريه به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.


 

 در نخستين ديدار از دور برگشت مرحله سوم مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در قاره آفريقا، تيم فوتبال نيجريه در حالي از اتيوپي ميزباني مي‌کرد که در ديدار رفت با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيده بود.

نيجريه در اين ديدار نيز با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد تا در مجموع با نتيجه 4 بر يک به عنوان نخستين تيم آفريقايي به جام جهاني برزيل صعود کند.

موسس در دقيقه 20 از روي نقطه پنالتي و اوبينا 82 براي نيجريه گلزني کردند.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 15:32 | نویسنده : Ali akbari |

 

گودرزي وزير ورزش و جوانان شد


محمود گودرزي به عنوان چهارمين وزير ورزش و جوانان توانست از مجلس رأي اعتماد بگيرد.


 

نمايندگان با199 راي موافق،‌44 راي مخالف و 24 راي ممتنع از مجموع 267 نماينده حاضر به محمود گودرزي براي تصدي به وزارت ورزش و جوانان راي اعتماد دادند.

در جلسه علني صبح امروز حسن روحاني رييس جمهور در سخناني از چهارمين وزير پيشنهادي ورزش و جوانان دفاع کرد و پس از آن فتح‌الله حسيني،‌قسيم عثماني، سيدمهدي موسوي‌نژاد و حسين گروسي به عنوان موافق و همچنين علي ايرانپور و کريمي قدوسي به عنوان مخالف وزير پيشنهادي ورزش و جوانان سخنراني کردند.

محمود گودرزي نيز از برنامه‌هاي خود براي تصدي وزارت ورزش و جوانان در جلسه علني امروز دفاع کرد. نهايتا نمايندگان به چهارمين وزير پيشنهادي دولت يازدهم براي وزارتخانه ورزش و جوانان راي اعتماد دادند و بعد از گذشت سه ماه از آغاز دولت تکليف کرسي وزارت ورزش و جوانان را در دولت مشخص کردند.

پيش از اين مسعود سلطاني‌فر، سيدرضا صالحي اميري‌ و نصرالله سجادي به عنوان وزراي پيشنهادي ورزش و جوانان موفق به کسب راي اعتماد از مجلس نشده بودند.
ن


تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 15:31 | نویسنده : Ali akbari |

 

گل‌محمدي از مربيگري نفت کناره‌گيري کرد


يحيي گل‌محمدي پس از جلسه‌اي با مسئولان باشگاه نفت تهران از اين تيم جدا شد.


 

به گزارش فارس،اختلاف‌نظر بين مسئولان باشگاه نفت و يحيي گل‌محمدي در نيم‌فصل اول چندين بار ديده شده است. از همين رو اين اختلاف‌نظر اين روزها بالا گرفت تا حدي که گل‌محمدي در جلسه‌اي با مسئولان باشگاه نفت شرکت کرد و با توجه به مسائلي که در اين جلسه پيش آمد از مربيگري نفت تهران رسما کناره‌گيري کرد.

دليل اصلي اين کناره‌گيري هنور نامشخص است،‌ اما گفته مي‌شود دليل اين کناره‌گيري اختلاف‌نظر بر سر انتقال سوشا مکاني به فولاد و رضا نوروزي است. مسئولان نفت تاکيد زيادي داشتند تا گل‌محمدي بايد از مکاني و رضا نوروزي در ترکيب اصلي تيمش در نيم‌فصل دوم استفاده کند اما او اعلام کرده طبق سياست‌هاي خودش و کادر فني ترکيبش را مي‌چيند.

 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 15:28 | نویسنده : Ali akbari |

Only JPG, PNG or GIF files are allowe



تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, | 14:30 | نویسنده : Ali akbari |

تحليل سايت فيفا از بازي استقلال در سئول


سايت فدراسيون جهاني فوتبال معتقد است اف.ث.سئول از ابتداي بازي با تيم امير قلعه‌نويي نبض بازي را دست داشت و استقلال روي برخي حملات خطرناک ظاهر شد.


 

سايت فيفا پس از انجام دو بازي رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا در مورد مصاف آبي‌پوشان استقلال در سئول نوشت به نظر مي‌رسيد دو تيم بازي متعادلي به معرض نمايش گذارند اما سئول کنترل بازي را در دست گرفت هر چند ميهمان ايراني نيز روي حملات متقابل خطرناک نشان داد.

اين پايگاه خبري افزود: سئول جهش خود را پنج‌ دقيقه قبل از خاتمه نيمه نخست نشان داد که دژان داميانوويچ، مهاجم مونته‌نگرويي توپ را به درون دروازه استقلال فرستاد. در آغاز نيمه دوم مائوريسيو مولينا بخت زدن گل دوم را قبل از اتمام نيمه اول را از دست داد. اما در آغاز نيمه دوم يوهانکو گل دوم را زد تا تيمش برنده بازي رفت شود.


 



تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 18:52 | نویسنده : Ali akbari |

دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا

شکست استقلال مقابل اف سي سئول


ديدار رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا با برتري اف سي سئول مقابل استقلال خاتمه يافت.


 

ديدار رفت مرحله نيمه پاياني ليگ قهرمانان آسيا بين اف سي سئول کره جنوبي و استقلال از ساعت 14 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهاني سئول آغاز شد که اين ديدار با برتري 2 بر صفر اف سي سئول خاتمه يافت. داميانوويچ(39) و يو هان(47) براي سئول گلزني کردند.

به گزارش تسنيم،استقلال نخستين حمله را انجام داد که مدافع سئول ضربه محمد قاضي را به کرنر فرستاد. بعد از اين حمله نوبت سئول شد که حملاتش را روي دروازه استقلال پايه ريزي کند. در ادامه يک شوت از بازيکنان استقلال و ضربه خطايي که داور براي اف سي سئول پشت محوطه جريمه استقلال اعلام کرد هم دستاوردي براي دو تيم نداشت. دقيقه بيستم بازي مهدي رحمتي دروازه بان استقلال با ضربه پا توپ را از مقابل مهاجم کره‌اي دفع کرد.

جواد نکونام دروازه سئول را نشانه گرفت اما شوت او از کنار دروازه به بيرون رفت. همان اندازه که استقلال در نيمه نخست براي حفظ دروازه‌اش محتاط بود، ميزبان کره‌اي هم تلاش مي‌کرد در کنار حملاتش، گل نخوردن در خانه را هم در دستور کار داشته باشد. بازي خشن سئول براي جلوگيري از تبديل حملات اين تيم به ضد حمله سبب شد تا يو هان با خطا روي بيک زاده، از داور استراليايي کارت زرد بگيرد.

دقيقه 30 سئول خوش شانس بود که ضربه سر منتظري مدافع پيش تاخته استقلال و به دنبال آن شوت جواد نکونام دروازه اين تيم را باز نکرد. در ادامه حملات سئول شدت گرفت و دقيقه 39 اين تيم به گل رسيد. سماجت داميانوويچ مهاجم مونته نگرويي سبب شد در يک رفت و برگشت توپ مقابل اين بازيکن قرار بگيرد و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کند. بعد از اين گل دستپاچگي مدافعان استقلال يک دقيقه بعد مولينا را در موقعيت گلزني قرار داد که ضربه اين بازيکن با اختلاف اندکي به بيرون رفت.

دقايق پاياني بازي با حملات عجولانه دو تيم سپري شد تا نيمه اول با برتري يک بر صفر اف سي سئول خاتمه يابد.

با آغاز نيمه دوم در حالي که با ورود فرهاد مجيدي انتظار مي رفت استقلال نمايشي مانند نيمه دوم بازي با بوريرام را به نمايش بگذارد اشتباه مدافعان استقلال سبب شد در دقيقه 47 يو هان گل دوم را وارد دروازه مهدي رحمتي و استقلال کند. در ادامه جواد نکونام هم با دريافت کارت زرد بازي برگشت استقلال مقابل اف سي سئول را از دست داد.

تيم کره‌اي با وجود رسيدن به 2 گل همچنان حملات پر دامنه اش را روي دروازه استقلال با محوريت توپ هاي ارسالي براي داميانوويچ ادامه داد. استقلال هم با آوردن جمشيديان بجاي ساموئل توان تهاجمي اش را اضافه کرد. در دقيقه 72 استقلال با ضربه سر جواد نکونام خودي نشان داد و در ادامه حملات استقلال شدت گرفت.

دقيقه 75 هم شوت جمشيديان از بالاي دروازه اف سي سئول به بيرون رفت. ضد حمله سئول و ضربه سر بازيکن اين تيم که در شرايطي خطرناک توسط مدافعان استقلال دفع شد با شوت قاضي جواب گرفت. دقيقه 80 ضربه سر مولينا با اختلاف اندک از کنار دروازه به بيرون رفت.

در ادامه ضربه سر قاضي را دروازه بان سئول روي خط دروازه کنترل کرد و فردين عابديني نيز بجاي تيموريان وارد زمين شد. دقايق پاياني باز هم سئول بازي را در دست گرفت و داميانوويچ با يک ضربه سر خطرناک و شوتي که محصول اشتباه مدافعان استقلال بود دروازه اين تيم را تهديد کرد اما حملات انتهايي دو تيم بي نتيجه ماند تا سئول 2 بر صفر پيروز شود و شاگردان قلعه نويي براي صعود به فينال چشم به ديدار برگشت که چهارشنبه آينده در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود داشته باشند.


 



تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 18:49 | نویسنده : Ali akbari |

آمادگي انگليس براي ميزباني از فينال يورو 2020


سه کشور انگليس، اسکاتلند،‌ ولز در کنار ايرلند جنوبي آمادگي خود براي ميزباني از بازي‌هاي مراحل پاياني رقابت‌‌هاي جام ملت‌هاي اروپا در سال 2020 را به اتحاديه فوتبال قاره سبز اعلام کردند.


 

اتحاديه فوتبال اروپا(يوفا) اعلام کرد در راستاي مصوبه اين سازمان براي برگزاري رقابت‌هاي يورو 2020 در 13 شهر در سراسر قاره سبز، 32 عضو آن براي ميزباني از اين بازي‌ها اعلام آمادگي کرده‌اند که سه کشور بريتانيايي انگليس، ولز و اسکاتلند و همچنين ايرلند جنوبي آخرين آنها بوده‌اند.

به گزارش تسنيم، طبق اعلام يوفا، انگليس شهر لندن، اسکاتلند شهر گلاسکو، ولز شهر کارديف و ايرلند جنوبي شهر دوبلين را به عنوان شهر‌هاي ميزبان بازي‌ها به يوفا اعلام کرده‌اند. اعلام آمادگي بريتانيايي‌ها و ايرلند براي ميزباني از تعدادي از بازي‌هاي يورو 2020 در شرايطي است که پيش از آنها قدرت‌هاي سنتي فوتبال اروپا همچون فرانسه، آلمان، ايتاليا، هلند و اسپانيا نيز براي ميزباني از اين بازي‌ها اعلام آمادگي کرده بودند.

کشورهايي که خواستار ميزباني از بازي‌ها هستند مي‌توانند شهر پيشنهادي اول خود را تغيير دهند اما تا ماه ارديبهشت سال آينده بايد گزينه نهايي خود را اعلام کنند.

از قرار معلوم بريتانيايي‌ها براي ميزباني از بازي‌هاي مراحل پاياني ابراز تمايل کرده‌اند و قصد دارند نظر يوفا را براي صدور مجوز برگزاري فينال يورو 2020 را در ورزشگاه ومبلي لندن متقاعد کنند. برگزاري سه بازي در مرحله گروهي و يکي در مرحله حذفي نيز پيشنهاد ديگر بريتانيايي‌ها به يوفا است. اين در حالي است که ميشل پلاتيني، رئيس يوفا از ميزباني استانبول از بازي فينال رقابت‌ها در صورت شکست ترکيه براي کسب ميزباني المپيک 2020 خبر داده بود.

امتياز ميزباني المپيک 2020 به توکيوي ژاپن تقديم شد و به اين ترتيب شهري که پلاتيني از آن براي ميزباني از فينال يورو حمايت کرده بود آمادگي بيشتري براي انجام اين کار خواهد داشت.

يوفا سوم مهر اسامي 13 شهري که از بازي‌هاي جام ملت‌هاي اروپاي سال 2020 ميزباني خواهند کرد را اعلام مي‌کند. پراکندگي بازي‌هاي يورو در سطح قاره اروپا در شرايطي صورت خواهد گرفت که اين رقابت‌ها تاکنون به ميزباني يک و يا حداکثر دو کشور به صورت مشترک برگزار شده است.

تغيير ساختار در شيوه برگزاري بازي‌‌هاي يورو 2020 بدين نحو است که 12 شهر، هر يک از 3 بازي مرحله گروهي و يک بازي مرحله حذفي (يک هشتم و يک چهارم) ميزباني خواهند کرد و امتياز ميزباني از سه بازي باقيمانده در نيمه نهايي و فينال به شهر سيزدهم داده خواهد شد.


 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:48 | نویسنده : Ali akbari |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:43 | نویسنده : Ali akbari |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد