حاشیه‌های نخستین میزبانی سایپا از پرسپولیس

 ((پخش آهنگ لوس‌آنجلسی در استادیوم!))

یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

اولین دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در کرج با حاشیه‌های جالبی از جمله پخش آهنگ لوس‌آنجلسی از بلندگوهای ورزشگاه همراه بود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در فاصله کمتر از 20 دقیقه تا شروع دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا، حدود 9 هزار تماشاگر در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شده‌اند.

 

مسئولان استادیوم در ابتدا ورزشگاه را برای هواداران پرسپولیس و سایپا به دو قسمت تقسیم کرده بودند اما تعداد بیشتر پرسپولیسی‌ها باعث شد این قاعده تقریبا بر هم بخورد. اکنون حدود 8 هزار نفر پرسپولیسی‌ و هزار نفر از هواداران سایپا در ورزشگاه 13 هزار نفری کرج حضور دارند.

 

پرسپولیسی‌ها با لباس‌ها و پرچم‌های قرمز در ورزشگاه حاضر شده‌اند. نکته جالب اینجاست که رنگ اکثر قریب به اتفاق تابلو‌های تبلیغاتی در داخل استادیوم هم قرمز است.

 

از عجیب‌ترین حاشیه‌های پیش از بازی این مسابقه می‌توان به پخش بعضی از آهنگ‌های لوس‌آنجلسی از بلندگوهای ورزشگاه اشاره کرد که بعد از لحظاتی با تذکر افراد مختلف قطع شد.

 

با وجود آن که برای اولین بار است که پرسپولیس در کرج به مصاف سایپا می‌رود اما شرایط عبور و مرور در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و همچنین حضور تماشاگران به داخل استادیوم وضع عادی دارد.

 

به گزارش ایسنا، تیم پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، سید میثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محمد نوری، میلاد غریبی و سید مهدی سید صالحی بازی می‌کند.

 

در ترکیب پرسپولیس برای اولین بار غریبی به جای غلامرضا رضایی که از لیست 18 نفره بیرون است، استفاده شده است.

 

ترکیب تیم سایپا نیز عبارتند از: محمدباقر صادقی، علی زینالی، حامد شیری، سجاد مشکل‌پور، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، بابک حاتمی، کاوه رضایی، روزبه شاه‌علیدوست و سجاد شهباز زاده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 3:28 | نویسنده : Ali akbari |