بيگ‌زاده: گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم . . .

بيگ‌زاده: گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم


تايلندي‌ها برخلاف اخلاقيات آرامي که دارند در بازي ديشب چه قبل از بازي و چه در بازي دست به هر حاشيه‌اي زدند تا بتوانند استقلال را شکست دهند اما استقلال نشان داد که يک تيم بين‌المللي و بزرگ است. هاشم بيگ‌زاده که مثل هميشه يکي از مهره‌هاي تاثيرگذار در استقلال بود با بازي خوبش نقش مهمي در اين پيروزي داشت.


 

هاشم بيگ‌زاده که غرق در شادي بود به خبرنگار سايت گل گفت:« واقعا احساس غرور مي‌کنم و از اين پيروزي که براي ايران به ارمغان آورديم خيلي خوشحالم، خدا را شکر مي‌کنم که نقش کوچکي در اين پيروزي داشتم.»

به گزارش سايت گل ، بيگ‌زاده که از حواشي به وجود آمده توسط تايلندي‌ها ناراحت بود گفت:«آنها براي بردن ما دست به هر کاري زدند، ديشب در پايين هتل ما با برگزاري يک استخر پارتي سعي بر به هم آرامش و خواب ما داشتند. آنها مدام به پايکوبي و شادي در استخر مي‌پرداختند و نمي‌گذاشتند ما بخوابيم. در بازي هم تماشاگرانشان با توليد صداهاي عجيب و غريب از خودشان سعي داشتند تمرکز ما را به هم بزنند. بايد به شما بگويم که حواشي ايران – کره باز هم برايم يادآور شد و باز هم مثل بازي ا يران و کره که توانستيم کره‌اي‌ها را شکست بدهم و به جام جهاني صعود کنيم تايلندي‌ها را شکست داديم تا به مرحله بعد اين‌بار با نام استقلال ايران در جام باشگاه‌هاي اسيا برسيم. بايد بگويم که ما اين بازي را با غيرت ايراني برديم و اين پيروزي را به مردم ايران و هواداران استقلال در سرتا سر جهان تقديم مي‌کنيم.»

هاشم بيگ‌زاده در مورد اينکه تيم تايلندي دستيار مورينيو را داشت گفت:«گفته بودم که ما خود مورينيو را داريم و ديديد که توانستيم آنها را در نيمه مربيان شکست دهيم و توانستيم آنها را در خانه خودشان شکست دهيم.»

بيگ‌زاده در پايان گفت:« ما با شکست آنها از همين جا احتمالا به کره خواهيم رفت تا براي بازي هفته بعد آماده شويم ما عزم خود را جزم کرده‌ايم که قهرمان آسيا شويم و اميدوارم با دعاي خير مردم و انرژي مثبت آنها اين اتفاق براي ما بيفتد. بايد بگويم که ما بازيکنان با تمام وجود تلاش مي‌کنيم و قبل از بازي هم به شما گفته بودم که تا آخرين ذره نفسمان در زمين مي‌دويم که ديديد اين کار را کرديم از اينجا به بعد هم تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از نام ايران دفاع کنيم.»


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 13:27 | نویسنده : Ali akbari |